![]() |
figuranten
Hey,
Wil je figureren samen met Georgina Verbaan in de nieuwste film ALIBI en wil je jezelf terug zien in de bios. Meld je nu aan om te figureren. Bel 0104369596 en vraag naar jeffrey . Kijk anders op http://www.cftvcasting.com |
Daar wil ik dood nog niet gevonden worden
|
*zucht*
|
is het zo erg dat je er van moet zuchten
|
Georgina Verbaan gaat ook figureren?
|
Nee die speelt de hoofdrol!!!
|
Dan is het niet echt 'figureren samen met Georgina Verbaan', hè!!!!
|
Het is geen verplichting om mee te doen het mag...
|
Oh, géén verplichting. Ik dacht even dat het moest van de wet zeg maar.
|
ik zou me graag aanmelden, maar ik doe het niet omdat ik niet bereid ben om de straf uit te zitten....
|
zie je het als een straf dan???
|
Ik zou het eigenlijk wel willen maar ik vertrouw het zaakje niet. Vragen naar Jeffrey, dat is gedoe.
|
Ik vind een advertentie vol spel- en taalfouten op een gratis forum niet echt betrouwbaar overkomen. En een nummer bellen en dan naar 'Jeffrey' vragen... wie neemt er dan de telefoon op, Jeffreys moeder? Heeft Jeffrey geen achternaam?
|
Als je het niet vertrouwt moet je het niet doen!! ?Ik wil graag serieuze reacties
|
Als je graag serieuze reacties wil, moet je zelf zorgen dat je niet overkomt als een jongen van 14 die vanaf zijn zolderkamer wat mensen voor de gek zit te houden. Dat doe je nu namelijk wél.
|
Georgina Wie?
En het is 'meld je aan', niet 'meldt', natuurlijk. En 'vertrouwt'. En 'serieuze'. Oh, en vergeet de interpunctie niet. |
Kijk, nu pas je volgende keer wel op voordat je wat post. Kwaad kersen eten met N00dles als je niet op je spelling let.
|
Citaat:
|
Reclame, slotje, ban, nekschot, VN sancties. (y)
|
Krijg ik er geld voor?
Moet ik nog auditie doen? Waar moet ik dan auditie doen? Waar wordt die film geschoten? |
Ik wil ook kwaad kersen eten met N00dles. N00dles, zorg voor kersen op de meeting!:mad:
|
Daniel gebruikt altijd van die leuke uitdrukkingen. (y)
|
We gaan allemaal kapot!
|
En als ik in de pauze gewoon een briefje in Jeffrey's kluisje drop, kan ik dan ook kwaad kersen te eten met Georgina? :confused:
|
Citaat:
|
Dat wordt woe-dend kersen eten.
|
Ik doe er niet aan mee. Jij knijpt de katten in het donker, Jeffrey.
|
Ik heb nu wel echt een zeer gedetailleerd beeld van Jeffrey. :D
Hopelijk ontmoet ik hem nooit, kan alleen maar tegenvallen. |
Ik heb gebeld maar Jeffrey was niet thuis
|
Dit topic heeft toch maar weer een minuut vermaak opgeleverd :D
|
1 belangrijke vraag:
mag ik Georgina dan neuken? |
kwaad kersen eten?
wtf die ken ik niet |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:02. |