![]() |
Als je een pakketje verzend....
Kan je hem dan ook op het postkantoor laten bezorgen? Als je bijv. niet wilt dat het thuis terecht komt en het kan ook niet bij je vrienden?
:) |
tpgpost.nl ?
|
Ja? Die doet t dus niet meer en kan er daar ook niks over vinden...
|
bel ze morgen op! Ik heb geen antwoord voor je.
:o :bloos: :confused: :| :rolleyes: :D |
Dankjewel schat, je komt btw uit Den Haag :D?
|
ja :D :D zie info :D :D :D ;d :d ;D :D :D ;d :D ;D
|
Als je een pakje verzendt, dan is dat met dt.
edit: Het is tegenwoordig toch TNT Post? http://www.tntpost.nl/ |
Citaat:
|
Verzend het naar het adres van het postkantoor!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Volgens mij kan je alleen ervoor kiezen om een bepaalde tijd ál je post te laten bewaren, maar dan krijg je het alsnog allemaal in een keer thuis gestuurd na die tijd. (Bv. handig wanneer je op vakantie gaat.) TNT doet volgens mij niet aan 'afhaallocaties', ik geloof dat er wel een postbedrijf is dat dat wel doet...
|
ja dat kan
|
Citaat:
Hij wordt áltijd aangeboden thuis... je kan wel aangeven dat je niet wil dat ze 't bij de buren afgeven, maar niet dat ze 't helemaal niet aanbieden... |
Citaat:
Je kan de deur niet openen (bij pakketjes) en een briefje op de deur plakken dat het poststuk absoluut niet bij de buren en dergelijke geleverd mag worden. Diverse andere pakketbezorgers kunnen dat wel doen, maar dat is natuurlijk geheel afhankelijk van de verzender van het poststuk. Waarom wil je eigenlijk je post ergens anders, geniet van de service die TNT biedt! |
Citaat:
|
Ik kreeg van TS het idee dat het thuis niet kán, alsin; iemand mag het niet zien ofzo, 't is geheim. Dan heb je niets aan TNT :(
|
kan dat bedrijf van wie je het pakketje ontvangt het niet discreet versturen ofzo?
|
Mss is www.kiala.nl 'n goed idee? Je brengt je pakketje naar 'n Kiala-punt en zij zorgen dat 't wordt verstuurd naar 'n ander Kiala-punt naar jouw keuze. 't Is betrouwbaar en goedkoper dan TNT Post. :D
|
Citaat:
Had al contact gehad met TNT en kan dus niet... wordt gewoon bij mij thuis bezorgt. En idd. niemand hoeft te weten dat ik iets bestel ;) Bedankt anz hier heb ik wat aan :D |
hmm...buttplug?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:35. |