![]() |
Avi bestanden op DVD zetten
hey, hoe is het mogelijk om avi bestanden op DVD te krijgen? :o
|
Met elk brandprogramma zo'n beetje.
Ik gebruik Nero en dat bevalt best.. Googlen mag best trouwens... (n) |
Of je hem dan af kunt spelen op je DVD-speler is een tweede.
|
Niet bepaald.. die doet het dan echt wel.
Nog nooit meegemaakt dat die het niet deed en kzou niet weten waarom die het niet zou doen. |
Niet alle DVDspelers happen AVI.
|
hmm.. Nero zet het om naar dvd formaat geloof ik dat zal het hem wel zijn.
|
He menschen, omdat dit topic al bestaat post ik hier maar ff:) Ik heb nero 7 (SE kan weet ik zo niet) en als ik dan een dvd maak met menu etc. komt het beeld wel goed maar het geluid klopt geen drol van... Weet iemand wat ik fout doe?
|
Hey
Ik zette al n heel tijdje avi bestanden om naar vob voor op mijn dvdspeler en dat lukte aardig, ma bepaalde films geven fouten. Zo krijg ik bij nero enkel geluid en geen beelde. dvdSanta moet worden afgesloten met zo'n foutenrapport. Ook als ik deze films wil afspelen krijg ik ditzelfde foutenrapport, zowel met windows mediaplayer als Media player Classic. Ik heb op mijn pc K-Lite Codec Pack staan en ffdshow. Het foutenrapport: AppName: explorer.exe AppVer: 6.0.2900.2180 ModName: xvid.ax ModVer: 0.0.0.0 Offset: 0003d928 |
Citaat:
Als je daarna nog problemen hebt zet je weer een berichtje |
Citaat:
Edit: Kan je iets meer info geven als: 1. wat voor bestanden was je aan branden (avi, mpg, mpeg, wmv, mov etc..) 2. Leg stap voor stap uit wat je doet misschien sla je tog iets over |
eerst start ik da progje op en daarna kan je dan de files kiezen die je erin wilt zetten (zijn allemaal WMV omdat ik ze met WMM maakte). daarna kliezen welke achtergrond+muziekje etc... en daarna branden...
|
Citaat:
|
het best gebruik je WinAVI converter... werkt perfect... hier heb je een link naar de Trial versie... ik raad je toch echter aan de volle versie te kopen (of crack zoeken :rolleyes: ) maar je kan er alvast mee vogelen ;)
http://www.nlshare.nl/files/download...Converter.exe/ succes! Grtz, Jeff |
Vanaf nero 7.0 convert hij avi volgens mij naar dvd.:)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben er al achter: Je moet een ConvertXtoDVD programma downloaden via een torrent. Dat werkt iig bij mij wel.
(alleen doet m'n brander nix meer :s) |
Citaat:
Citaat:
|
ik wil graag een data dvd maken, maar dan moet ik image op slaan en dan zegt tie onvoldoende schijfruimte, want moet ik doen? :(
|
Citaat:
|
Citaat:
bijvoorbeeld... scholieren.avi scholieren.srt geef ze zelfde filenaam, en in zelfde folder en convert het met WinAVI, voila, DVDR met subs ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:07. |