![]() |
'Mijn schoonvader is zo'n lekker ding!'
Uit een al weer oude Spits, maar het bericht vond ik toch best grappig:
Citaat:
Maar wie weet waren de ouders van vriendjes nooit echt flirt materiaal en heb ik gewoon 'pech' gehad ;) (al kan ik het me dan alsnog niet voorstellen, maar goed...) Iemand anders hier die wel dergelijke ervaringen heeft, roddels, kan je het je voorstellen? |
omg ik kan me dat echt niet voorstellen. dan zou ik nog eerder flirten met mijn schoonmoeder hahaha. maar nee, niet zo'n behoefte aan eerlijk gezegd.
OH WACHT ik heb wel een tante die al vier jaar ofzo een relatie heeft met haar stiefvader, mijn opa dus, en een andere tante die ooit een verhouding had met haar schoonzoon. eerstgenoemde tante hoef ik ook vooral niet tegen te komen. |
De verklaring zou kunnen zijn dat ze toch op je partner lijken. Eigenlijk andersom maar you get the point :p
Mijn schoonmoeder kan in eerste instantie heel aardig overkomen en ziet er voor haar leeftijd ook niet slecht uit. Maar mijn god, ik moet er niet aan denken iets met haar te doen. |
1
|
Ik kan me dat echt niet voorstellen eigenlijk :|
Heb wel gehad dat ik het erg goed kon vinden met de ouders van een ex, maar dat ging absoluut niet verder dan dat. |
OMG... ik ga me nu wel zorgen maken zeg :D
Die 2 kunnen het te goed vinden met hun 'koffie drinken' enzo :| |
Haha, nee, hij is toch niet helemaal mijn type. Qua uiterlijk lijken ze wel op elkaar, maar dan heb ik liever de jongere variant (of ga ik met z'n broer flirten ;)). En qua persoonlijkheid vind ik mijn vriendje tóch leuker. Hoewel het een leuke man is, hoor.
|
't Is een aardige, grappige man, maar flirten met hem? Nee :D
|
Heb hem nog maar een paar keer gezien en tis een sympathieke vent waar mn vriend nog op lijkt ook, maar flirten? Neuh, dat gaat me te ver :s
|
Echt no way. Ik heb nog nooit een schoonvader gehad die ook maar het kleinste beetje interessant was op die manier. Ik heb dat artikel des tijds ook gelezen en kon mijn ogen toen ook al niet geloven.
|
Haha, mijn schoonvader is een toffe man hoor, kan vooral erg om hem lachen ( meestal als het niet als grap bedoeld is trouwens...), maar nee
Mijn schoonmoeder heb ik trouwens wel vaak voor de webcam, maar volgens mij is dat van beide kanten niet bedoelt als flirten:P |
Echt niet!
Ik vraag me af en toe af hoe ze uberhaupt kinderen hebben gemaakt... :eek: :( |
Dat ligt er natuurlijk aan hoe dat onderzoek is uitgevoerd. Als ze vragen 'maak je wel eens oogcontact met je schoonouders', 'glimlach je wel eens naar je schoonouders' enzovoort dan kan ik me voorstellen dat er veel mensen ja op zeggen :P
|
Omg nee mijn schoonvader is rond de 60 :nono: . Dus ik kan het me niet voorstellen.
|
Als ik even terugdenk aan mijn beide ex-schoonvaders...Nee. Hoewel de eerste wel een leuke schoonvader was, maar véél te intelligent voor mij. En de tweede schoonvader heb ik welgeteld 1 keer gezien en af en toe een paar keer vreselijk horen razen door de telefoon tegen mijn ex-vriend. Dus dat moeten we ook maar niet hebben.
|
haha :D ik de vader van mijn vriend is echt heel aardig, maar no way dat ik er mee ga zitten flirten oid. iew, het idee alleen al.
|
Citaat:
ik ken niet 1 iemand die dat doet?! |
Citaat:
80% kan écht niet :D |
Citaat:
(Mijn ouders gaan rustig met ons mee naar een concert). Toch denk ik niet dat mijn vriend ooit op haar zou vallen :p . Ze is sowieso totaal niet zijn type en.. ja ik weet het niet, maar dat wíl je toch niet? |
Nee. Hoewel m'n schoonvader niet zo oud is en zelfs een vriendin heeft gehad die jonger was dan ik :|
Daarna zei m'n vriend ook dat ie mij nooit meer alleen ging laten met z'n vader :p Maar ik wil liever toch geen man van boven de 30 (wel als ik zelf ouder ben natuurlijk, haha) |
mijn vader flirt meestal met mijn dinnetjes :(
|
Mijn ex liet wel erg vaak weten dat ie mn moeder 'wel een knappen vrouw vond'. Ze zaten niet te flirten (mn moeder vond t sowieso niks), maar dat was niet fijn... (n) (n)
|
mijn vader flirt een klein beetje, maar dat is niets vergeleken bij wat er gebeurt als mijn opa een vriendinnetje van mij int zicht krijgt
|
oh bah vieze ouwe mennekes:D
|
Met mijn "schoonmama" flirten? Not even when hell freezes over... :nono:
|
Citaat:
mijn opa is knap en charmant en een echte heer kan mijn lichting nog wat van leren |
Klinkt als een kwaliteitsonderzoek...
|
Dat is nét even te oud:P
|
Nou... M'n ex lijkt wel een beetje op z'n vader... Maar nee, dan nog. Die leeftijd doet 't 'm, denk ik. Sowieso, ik heb die man 1x gezien :D En toen was ik veel te bedeesd om zelfs maar aan flirten te denken :D
|
als zijn schoonvader op sawyer leuk mwahhh
|
ik denk dat de gemiddelde student dat vragenlijstje heel serieus heeft ingevuld, ja
|
Die vragenlijst zal inderdaad wel in de studentenkroeg zijn afgenomen... kan me toch echt niet voorstellen dat zo veel studenten geilen op hun schoonmoeder. Ik moet er in ieder geval niet aan denken.
|
Citaat:
|
mijn ex had wel een gestoorde oedipus relatie met zijn moeder
en een andere ex daar was mijn moeder wel gek van, bewaart ze nog steeds briefjes van enzo :nono: maar ik heb alleen nog maar lovers met alcoholistische vaders gehad, of ik heb de vader nooit gezien. maar ik ben niet vies van ouwe mannen dus wie weet!!!!!!!!!!!!!1 |
Ik gok dat de gemiddelde student dit lachend heeft ingevuld, voor de lol.
|
:nono:
bah.. het idee.. De ouders van mn vriend zijn echt schatten, maar dat.. nou nee |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik lijk op geen van beide qua uiterlijk, mijn zusje trouwens ook niet. en mijn zusje en ik lijken ook niet op elkaar. maar ons karakter lijkt wel op ons paps en mams haha... nou lekker dan!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
mijn schoonvader is wel in orde hoor :) toffe vent, niet lelijk ook niet, en ne kalme mens (rustgevend om mee te praten :)).
schoonmoeder is een hilarische vrouw, echt een heel plezante en een ongelooflijk knappe :eek: een spontane, en een babbelmie (vrolijkt ge direct van op :)) maar ermee flirten/... ?? :eek: nope :nono: |
Nou, ik moet toegeven dat ik toch best wat zie in die walrussnor, bierbuik en dopneus, rrr. :s
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
kon je de vertaling voor vuile was niet vinden? en wat kan het jou uberhaupt schelen wat ik op internet schrijf? je kent me toch niet. |
Citaat:
hahahahihihihhoehoehoe jullie hebben iig een stukje intelligentie van ze meegekregen |
Citaat:
|
Mijn schoonvader is 70, dus doe maar niet :D
|
Mijn ex-schoonvader was best een knappe man (y)
Maar flirten, hell no :nono: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:25. |