![]() |
Waarom verdienen topmannen meer dan wetenschappers?
Ok ik weet nog een goeie.
Waarom verdienen topmannen en zakenlui altijd meer dan wetenschappers, ingenieurs, docenten etc? Komt door deze drie stellingen: 1) knowledge = power 2) time = money 3) power = work/time (zoals iedere natuurkundestudent weet) Nou we weten dus power = work/time, maar omdat knowledge = power kun je dus ook zeggen knowledge = work/time. En omdat time = money kun je dus ook zeggen knowledge = work/money Nu moet je money vooraan zetten, dus money = work/knowledge. Dus als knowledge naar nul gaat, gaat money naar oneindig, ongeacht de hoeveelheid work die verricht word :D Is ie goed of is ie goed? ;) |
Ik begreep het al niet meer bij die 3 punten. :D
|
*applaus* (y) :D
|
Oud.
|
Misschien kunnen we beter een topic maken waar je al je grappen over wiskunde en wetenschap kunt posten?
|
Je kan niet door nul delen, grapjas. (Zonder naar allerlei dubieuze truukjes te grijpen, dan.)
|
Citaat:
|
Succestopic. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoe dichterbij de nul hoe strakker om de
|
Delen door nul is imbeciel. :o
|
Citaat:
ot: Ik vind m best leuk (Y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
woyeee dese man hier iz egte bizzkid die zich met de diepere levensvragen besig houd :D het iz vakantie mang, ga tjikkies ronselen in plaats van die wiseman uit te hangen :D :D :D
|
Oke einstein leg dan ook even uit waarom Jessica Simpson meer verdiend dan dertig topmannen. Ik ben benieuwd!
|
Citaat:
|
Okee dan weet ik er ook nog wel één. Waarom stak de kip de weg over?
Spoiler
|
Errug leuk :P
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:55. |