![]() |
Vagina afmetingen
Na het zien van dit filmpje gepost door een andere forummer, en al die gesloten penis topics vol slap gelul, worden nu de tafels eens omgedraaid :D
Toegegeven, een vagina afhankelijk van de staat an opwinding enorm in omvang verschillen, maar toch kan men wel een gemiddelde schatting geven. Voor de nauwkeurigheid even alleen het standje missionaris in aanmerking nemend, en als meetlat de tarzan vibrator +/- 16 centimeter maximale lengte (?) Of een colaflesje (niet aan te raden) Denk je dat je een kleine, gemiddelde of een grote vagina hebt ? |
ik denk dat ik toch wel een heeeele grote heb hoor
|
Aangezien er een kind doorheen moet zie ik niet hoezo een colaflesje zo extreem is...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, die soa moet er toch een keer uit he.
ontopic: Ik had eens een keer een mokkel, en de grootste maat kaars die daar inging was de standaard tafelkaars. (n) Gelukkig lang geleden. |
Ik las ooit dat een vagina kantelt oid zodra ze geiler word en dus dieper kan. :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zal de skippybal er even bij pakken en kijken of het past. Brb.
|
Citaat:
|
Ik ken een vijftienjarig meisje dat er tien vingers in krijgt. Serieus ja, tien. Ik geloofde het eerst ook niet, o.a. omdat je duim zo ver weg zit en sowieso, wtfffffffffff, maar toen hebben we een vriend van ons op veldonderzoek gestuurd en hij kon het volledig beamen. :( Zieke shit.
|
Citaat:
|
OMG Sherlock
|
tenzij je een enorme pik hebt of twee of drie of vier.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
oke, het gaat dus niet zozeer om de diepte, maar om de doorsnede ;)
wat lijken mannen en vrouwen soms toch veel op elkaar he :P OT: 2-3 vingers max, wat is dat, doorsnede van 3-4 cm ofzo? Diepte: max 18 cm (dat is nog comfortabel geloof ik) en verder: bevallen? doe mij maar een keizersnede. |
Citaat:
Ik kan er als ik heel geil ben ook [edit] laat ik het maar houden op behoorlijk wat [/edit] in kwijt, maar dat wil niet zeggen dat het daarna niet weer gewoon strak aansluit om een penis heen.. Misschien niet dezelfde seksbeurt als je erna nog gaat penetreren, maar daarna wel weer. Wat oprekt, trekt net zo hard weer samen zonder dat je zelf je spieren hoeft te spannen oid. |
Citaat:
Volgens mij weet je niet helemaal wat je zegt.. |
Ik zal het begrip ONTSLUITING maar even in de groep gooien dan.
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat betreft vagina afmetingen: 2 vingers lukt wel, 3 met wat meer moeite, ofzo? :confused: |
Ja, of je wordt gewoon niet zwanger :rolleyes:
|
(y) nog 0 opmerkingen in de trant van:
"rekt het niet dat scheurt het wel" "pictures or it didnt happen" "alsof je een knakworst door een windtunnel gooit" Houden zo :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
OH NOES, de afwijzing, de pijn, ik ga me maar bezatten. :(
Maar gelukkig kan ik dat zonder over de barkruk heen te zakken, zit het toch nog mee. |
ik dacht eerst aan zo'n klein glazen colaflesje van 0,25l, maar als het gaatom een 2l plastic fles is het natuurlijk een ander verhaal ;)
ik heb geen idee wat er allemaal inpast |
Citaat:
|
Citaat:
Maar kan zich vacuüm zuigen, wanneer je hals eerst begint :p |
Citaat:
|
Wat een topic. :cool:
*houdt verder mond maar* |
Citaat:
|
Ieuwl die colafles is groot en pfft ik vind tampons al rot :(