![]() |
Diepvriespizza,s
Welk merk diepvriespizza vind je het lekkerst en welke vind je het (minst) lekker?
Zeg het maarrr |
Met salami vind ik wel goed te doen, hawaii moet ik niks van hebben, ranzige ananas (n)
Had een tijdje geleden zo'n salami iets van freschetta, fucking lekker, echt waar :o Zit ook kaas in die buitenste rand van de pizza, wel vrij prijzig zo'n ding (over de 3,5 euro per stuk). |
ik vind persoonlijk alle diepvriespizzas niet echt lekker.. allemaal zo dun belegd.
Doe mij maar verse pizzas van de V&D die zijn vaak nog best lekker... |
Citaat:
|
ristorante is lekker, en anders de namaak mozarrela ristorante van de aldi.
|
kwa diepvriespizzas vind ik de wagner pizzas het lekkerste
|
Mozzerella van Ristorante.
|
dr. Oetker supreme (zonder salami).
minst lekker: pizza's met salami. |
Alles hawaii.
|
Soms heb ik zin in zo'n amerikaanse, met zo'n dikke bodem (meestal wordt het dan Supreme, soms Texas), soms meer in een knapperige bodem (dan ga ik voor Pizza Crosso ofzoiets, el tonno vind ik daar echt lekker van) en soms in een beetje een normale pizza (dan wordt het Ristorante, mozzarella of funghi).
|
steenovern pizza van albert heijn exellent; met paprika en geitenkaas of die met mozzarella en cherrytomaatjes.
|
Four cheese van edah istie geloof ik, die vind ik wel heel lekker. IS een amerikaanse bodem..
Wat ik echt niet lekker vind zijn pizza;s met champignons erop.... |
Ik eet niet zo vaak pizza en ik probeer ook niet verschillende uit, maar ik vind de mozarella pizza's van Ristorante en C1000 erg lekker. :)
|
Mmmm, pizza.
Alle pizza's zijn lekker. :):) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ristorante salami picanto oid.
Of pizzabroodjes met ham. |
Boston van weet-even-niet-welk-merk (van die Amerikaanse pizza's).
|
Als ik een diepvriespizza eet, dan:
Citaat:
|
steenovern pizza van albert heijn exellent; met paprika en geitenkaas (y)
|
Ook Mozzerella van Ristorante, maar dan die met minder vet (zitten van die fijne kruiden op, weet niet of die op de 'gewone' Mozzerella ook zitten)
|
Oeff.. wat was het merk ook al weer.. Crossa van Dr. Oetker ofzo?? In ieder geval met die rode verpakking. Die zijn wel rijk belegd én de bodem is niet al te dun en ook nog eens lekker krokant. Die is voor mij de absolute nr. 1 :p
|
Citaat:
Offtopic: Iedereen quote mijn typfout mee :o |
big american texas.
|
als er maar een bodem op zit. zelf beleggen is lekkerder :p (y)
(en zelf bodem maken ook, maar is minder snel :bloos: ) |
geen, ik lust geen pizza
|
Citaat:
|
Ik houd van pizza's met zo'n Amerikaanse dikke bodem... Verder pimp ik diepvriespizza's altijd met kaas/ salami/ananas/ham/ui/vis/pizzakruiden afhankelijk van het soort pizza..
|
Ik vind de pizza's van C1000 selectie het lekkerste, smaak verschilt waar ik op dat moment zin in heb. :)
|
Dr.Oetker Big American Tonijn! (y)
|
Ik dig enkel de Bolzano van AH Excellent, of anders die met groenten of mozzarella en tomaatjes van hetzelfde merk.
|
Citaat:
Kocht 'm een keer per ongeluk. Bah. |
het liefst 3 fromaggio van de AH, maar heel af en toe een dr.Oetker big americans met salami.
|
De AH-steenovenpizza's. Die geven nog een beetje het idee dat je iets gezonds aan het eten bent door de vrolijk gekleurde groentes :)
|
Ik heb een half jaar in een hele goede pizzaria gewerkt ( en elke dag gegeten), en nu vind ik bijna geen een pizza meer écht lekker. Big american chees and onion is wel erg lekker, maar dat is ook eigenlijk niet een echte pizza meer.. En de pizzabroodjes van de AH zijn ook goed te doen(y)
|
|
http://www.oetker.ca/images/Packagin...ege00Front.gif
vegetable, maar ik eet bijna geen (diepvries)pizza eigenlijk. van normale pizza's vind ik pizza met geitenkaas/rucola/honing erggggggg lekker. |
Citaat:
|
ff wachten nog......
|
Vanavond pizza funghi! (y)
|
Pizza van ristorante, het liefst funghi, tonno of pollo.
Soms een crossa, dan die met broccoli of die met rode uien. (Weet de namen zo niet meer, lang geleden dat ik die gehad heb). |
Citaat:
|
Pizza van AH en dan Tre Formaggi...
|
Die pizza's van de AH Excellent zijn inderdaad excellent, maar het zijn geen diepvriespizza's. Overigens kun je die zelf ook wel een beetje naäpen door een diepvriespizza te kopen met salami of ham ofzo en er dan wat verse rucola bij te kopen en een mix van wat olijfolie (extra vergine) met gemalen peper, geperste knoflook en een snufje zeetzout toe te voegen.
De lekkerste diepviespizza die ik toch dusver heb gegeten is de Pollo van Ristorante. De 4 Stagioni is ook wel lekker. Ik houd wel van afwisseling. |
Alles met hawaii en salami! Kan niet echt kiezen tussen die dunne van restaurante en die dikke big americans :bloos:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:58. |