![]() |
Covers, het zou toch verboden moeten worden!
Zoals een snotjoch als Jamie Cullum dat 'Lover, you should have come over' van een meester als Jeff Buckley verkracht.
Nog wat slechte: Gangsta´s paradise, geef mij nu je angst, you are so beautiful. Waarom mag dit?! Je gaat toch niet een nummer dat al uitgevonden is opnieuw proberen te bedenken als je zelf een artiest bent? Dat wíl je toch niet als artiest lijkt me? :( |
Death - Painkiller [06:03m/192kbps/44kHz] (y)
|
Ach, wat maakt het uit denk ik altijd maar. Was hier laatst ook niet een topic over trouwens?
|
Fertique - Stairway to heaven
!! |
carepolice
|
broem tuut tuut
|
Jeff Buckley een meester noemen, het zou toch verboden moeten worden.
|
Covertopicsquotum: overschreden.
|
Niks mis met een goede cover op zijn tijd.
Of Hurt door Johnny Cash natuurlijk. |
Citaat:
En de meest vervelende covers zijn gemaakt door van die vervelende negers die dan doen alsof ze geinspireerd zijn door een bepaalde artiest etc.. Changes van 2pac is best een aardig nummer, maar ook alleen maar omdat-ie het gejat heeft. En er was lang geleden ook nog zo'n mannetje dat A++ heette, hij had zich laten inspireren door Mozart enzo.. Yeah right, had alles gejat van Saturday Night Fever en had er gewoon overheen zitten 'uh uh uh'-en. Er zullen er vast nog bergen meer zijn. Bah. |
|
Citaat:
|
Ja t is toch niet normaal?? Heeft lucie silvas eindelijk een goed nummer, komt metallica ineens langs en maakt er een cover van.
T is toch niet te geleuven?? |
Citaat:
Voilà. |
Citaat:
Classic. |
he dat keyboard melodietje is laatst nog gejat door europe toch?
|
Shai Hulud - Linoleum
|
Covers, ik trek 't goed!
Kelly Clarkson Avril Lavigne Motorhead |
cover van depeche mode, erg geslaagd vind ik, beter als het origineel:
|
Haha, come with me, into ze treeez.
Wat cliché. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Nondejus, op welk knopje moet ik drukken?
|
F10 voor godmode
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind Me first and the gimme gimmes wel tof anders.
|
Citaat:
|
Citaat:
Het bekendste nummer van Buckley (Hallelujah) is een cover? En ook Corpus Christi Carol en Lilac Wine van het album Grace zijn covers? Dus.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:05. |