![]() |
Rode plekjes
Alle eerst ga niet zeiken dat ik naar de dokter moet gaan.
Maandag naar de dokter. Ik wil alleen horen wat jullie denken wat het is! http://www.plaatjesupload.nl/bekijk6/-92176.html http://www.plaatjesupload.nl/bekijk6/-92178.html |
allergie jeukt het?
|
Citaat:
|
ik heb ook zulke vlekjes onder mn bhrand
ik heb een anti-schimmel/gisten zalf gekregen van de huisarts.... maar ik kan het zelf insmeren...bij jou zal dat lastig gaan ;) |
Erythemateuze laesies (rode vlekjes) kan vele oorzaken hebben. Van een allergie tot aan een SOA. Op basis van deze foto's en wegens het ontbreken van verdere gegevens is het niet echt mogelijk om een diagnose te stellen. Ook zijn de foto's niet scherp genoeg.
|
zijn het geen waterpokken???
|
Citaat:
Verder werk ik in een garage...maar dit probleem heb ik sinds maart..en een soa lijk me erg sterk tenzij me vriendin vreemd is gegaan maar dat lijk me niet. |
Mijn ex heeft gedurende ongeveer een jaar last gehad van een soort "korstjes" (leek op een korstje, maar dan zonder dat het gebloed had ervoor) op zijn romp/armen/benen. Hij is daarvoor naar verschillende dokters en dermatologen gegaan. Niemand die wist wat het was. Uiteindelijk is het vanzelf over gegaan. Hij heeft er wel enkele kleine littekens aan overgehouden.
Echt heel raar, want nooit heeft het ergens echt gebloed... :confused: En hij had er soms wel 15 à 20 tegelijk... |
Citaat:
Er komen steeds meer bij :s |
Heb je in de zon gelegen?
|
Citaat:
|
als ze niet glad zijn kan het psoriasys zijn
|
ik denk dat het een allergie is hoor. Ik zou er vooral niet aan zitten en als het over 4 a 6 dagen niet over is ff langs de huisarts gaan.
Trouwens volgens mij heb ik zoiets ook ooit gehad. Was na een tijdje naar de dokter geweest en adviseerde mij om er niks aan te doen. Ik weet de precieze naam niet meer maar ik noem het "de afzakziekte" want eerst zat het op mijn buik en toen op mijn benen en toen op mijn voeten en toen was het weg. |
Citaat:
Ik heb dit sinds maart en ga maandag even langs de huis arts..want ik d8 eerst dat het aan de shampoo lag maar dat was dus niet het geval want gebruik jaren dezelfde shampoo. |
Ik heb iets gehad dat er zo goed als identiek uitzag. Op een zaterdag gekregen, alleen op mijn armen en dinsdag waren ze alweer weg, heel vreemd.
|
Citaat:
het feit dat je iets jaren gebruikt, betekent niet automatisch dat je er niet allergisch voor kunt worden |
Ik had ook zulk soort vlekjes vorig jaar, en toen zei de dokter dat het een gistinfectie was. Ik weet niet of het dat ook bij jou is, maar het lijkt er wel op zo.
Bij mij zat het ook alleen op mijn schouders en borst, net als bij jou. Ik kreeg in ieder geval anti-gist zalf van de dokter en toen was het zo weer weg. |
Citaat:
|
Naar de huisarts geweest en hij zei dat het een soort van lichaams virus is ofzo :s
|
En wist hij een middeltje om het weg te krijgen? Of moet het uiteindelijk vanzelf weer weg gaan?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:55. |