![]() |
waar ben jij het liefst?
is er een plek op de wereld waar je wel heen wilt verhuizen?
zit je het liefst in het park om de hoek op een bankje naar de eendjes te staren? mijn favoriete plekje waar ik nu zou willen zijn is frankrijk. ergens op een terras in de bergen, waar je in het dal uitkijkt over het meer. <3 |
thuis :bloos:
|
ik zou nu het liefst in lausanne willen zijn .
|
Ergens met leuk gezelschap.
Cliche. :( Nouja, een trein dan, ik denk ICM of ICRm. |
Londen!
Maar het liefst bij mn liefje he nog liever MET hem in Londen :bloos: |
Verzonken in m'n eigen gedachtestroom ergens relaxt liggend.. (y)
Edit: M'n gedachtestroom is hierbij dus de plaats hé :p |
Op een heel zacht tapijt <3
|
Ik denk ergens in een zo'n jagers blokhut in de bergen met een fantastisch uitzicht op een ondergesneeuwd dal bij ondergaande zon op een (nep) berenvel voor de openhaard met een heel lief iemand en elkaar dan verhaaltjes voorlezen enzo :o :cool: (y)
|
Is er leven op Pluto, kun je dansen op de maan.. Is er een plaats tussen de sterren waar ik heen kan gaan?
Ja, ik twijfel over België. ;) |
Citaat:
|
Op dit moment zou ik ook het liefst ergens in Frankrijk zitten.
In de Morvan. Aan de rivier de Yonne. Maar ik zou later misschien wel in Gent willen gaan wonen. |
Citaat:
|
Italië op een verlaten strand kijkend naar de horizon.
Of gewoon simpel op een bankje in het bos. :) |
Met dit weer, het liefst in Finland.
|
Een lange rit van minimaal 1,5 uur uitzitten in de trein.
|
Er is een plaatsje waar ik vroeger altijd met mijn pleegmoeder naartoe ging. Dit was in een bos aan de maas (of binnenmaas, dat weet ik niet zeker meer) en daar had je een stapel stenen waar je heerlijk kon picknicken. En als je iets verder op ging zitten zat je aan het water. Je moest daar wel oppassen want als er een schip voorbijging dan stroomde het even over (wat met warm weer helemaal niet erg was). Ik heb daar een hoop geweldige herinneringen en zou daar graag nog weer eens naar toe gaan en daar zou ik nu ook wel willen zijn. :)
|
Ik wil in Groot-Britannië zijn. Of iets in die richting, Schotland, Ierland, Wales, whatever.
|
Op het strand met een goed boek, in mijn bed met een goed boek of op de bank met een tv-programma. Of op de universiteit. Heb nog nooit zo'n hekel gehad aan vakantie.
|
Thuis. En dat ben ik ook. Ik zou eigenlijk ook wel in de bios willen zitten. Maar dat komt vanavond wel.
|
Thuis, bisocoop, bij moeder op schoot.
|
bij dat meer :)
|
Thuis.
|
In Berlijn natuurlijk.
|
Eigenlijk ben ik overal altijd even lief.
Haaaaha. |
Thuis..
|
Het allerliefst ben ik thuis!
|
op het strand met mijn frisbee
|
Citaat:
nog maar goed dat je geen franse auto bent he! |
Citaat:
En verder vermaak ik me ook altijd prima als ik ergens een platenzaak aan het afstruinen ben. De Virgin Megastore en HMV in Londen zijn echte paradijzen voor mij. Zelfde met gigantische boekenwinkels. 'Never judge a book by its cover' zeggen ze dan, maar veel kaften zien er gewoon geweldig uit en dan wil ik ze kopen. Ook heerlijk: Met vrienden op een festival zijn. Goede bands zien, een beetje ouwehoeren, biertje drinken en je 's avonds helemaal kapot feesten. Ja, ik kijk erg uit naar Lowlands. :p |
Citaat:
|
Sverige
|
Parijs, ik ben verliefd geraakt op die stad.
|
Toch het liefste thuis op m'n kamer denk ik :) Vind het best leuk om ergens anders te zijn en wat van de wereld te zien maar uiteindelijk wil ik toch altijd wel weer graag naar huis.
|
Citaat:
Oh en thuis ook. |
Zuid-Afrika
ergens daar, zolang het maar in Zuid-Afrika is :) |
Thuis :o
Maar ik zou m'n huis wel kunnen verplaatsen. Zolang ik maar ergens een huis heb, is het goed. Dus echt een plekje voor mezelf. Parijs vind ik práchtig. Maar ik wil ook altijd nog eens naar Nieuw-Zeeland en ook naar Japan :) |
ik wil op het moment een huisje voor mezelf. Een thuis dus.
En daarnaast natuurlijk luxe, witte stranden en cocktails :D |
In de wolken. :bloos:
|
New York City <3
Het liefst met m'n vriend, lijkt me echt super. |
Thuis met een boek of een computer met internetaansluiting.
|
Op een terras ergens in Frankrijk in de zon.
:o Voor de rest maakt het me niet zoveel uit, als ik me er maar thuis kan voelen. En mensen om me heen heb waar ik om geef:). |
Citaat:
:( En bedankt. |
Ergens in een bosrijke omgeving met mooi weer, stille open plekken waar geen mens komt en waar ik heerlijk rustig kan liggen in het gras <3
|
Nyc.
|
Op dit moment Latijns-Amerika, ofwel Peru en dan de precieze plek in Casa Hogar in San Jeronimo bij mijn drugsverslaafde mannen. En anders op de plaza de armas van Cusco.
|
ik wil op vakantie. naar iets met blauwe luchten en blauwe zee en bergen. ik haat de stad en dit kutweer!
nog 4 dagen... maar ja, dan zit ik nog in een stad. :s |
In een dicht bos in de regen
of Met mn ogen dicht op mijn rug op een stil en tot de horizon uitgestrekt grasveld in de zon met een licht briesje Of met een liefde aan de hand op een warme avond op het stand Of met een liefde aan de hand op een zonnige dag in het bos (wandelen) |
On the ocean!
|
In m'n eentje op een plekje aan het water in de bomen waar niemand me kan zien
|
Ik ben het liefst alleen, in een rustige, vertrouwde omgeving. :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:25. |