![]() |
Wie rookt er?
Hallo, ik wist niet juist of dit in drugs en alcohol of lichaam en gezondheid paste, dus heb et maar hier gepost.
Mijn vraag is wie er rookt of niet(heb het dan over sigaretten alleen). |
Het voltooid deelwoord van roken is gerookt.
|
Ik heb nog nooit iets geroken. Ben namelijk zonder reukoorgaan geboren.
|
Ja, ik heb al eens gerookt.
|
Ik heb nog nooit gerookt, lijkt me ook niet zo'n slim idee.
|
Ik heb nog nooit gerookt.
|
ik heb 1½ pakje gerookt totaal, maar t beviel me niet.. je kreeg een stinkende bek ervan... tis duur en ongezond..
|
ik heb in mijn hele leven in totaal ongeveer 4 sigaretten en 2 joints gerookt.
naast het passief meeroken dan he? |
Citaat:
Ik heb ook nooit gerookt. |
Ik heb nog nooit gerookt, en geen zin om eraan te beginnen ook.
Het stinkt zo :( |
ja het hele jaar door maar hopelijk niet de rest van mijn leven/dit jaar/vandaag.
ik haat roken. Alles stinkt, bah. maar ja, ;x |
niet roken ftw :p ;) .
ik vind roken echt stom meeloop gedrag en ben blij om te zien dat er veel mensen nog nooit een sigaret hebben aangeraakt:D. hopelijk stemmen er nog veel mensen hun mening:D. |
Je bent dan ook 14.
|
Citaat:
|
Ik heb van mijn 13e tot maart dit jaar gerookt.
Nu blow ik heel af en toe nog een keer. Verwaarloosbaar 1 keer in de 3 maand ofzo. Ik ben wel erg blij dat ik gestopt ben. Het scheelt een hoop geld :) |
Citaat:
|
Ja, ik rook een half pakje per dag. Ooit stop ik wel weer, maar nu nog even niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Heb een poos gerookt, nu rook ik af en toe
|
Ik heb nog nooit iets gerookt.
|
ja ik rook het hele jaar door. (Maar ga ooit stoppen... Uiteraard!)
|
Citaat:
|
xD
|
Ik had vroegah dezelfde mening als die Snotaap, maar na een 'duistere periode' in mijn leven ben ik de slechtere dingen wat meer gaan waarderen. Ik mag nu graag een biertje drinken en op feestjes rook ik ook wel. Ik zit denk ik aan een pakje in de maand, mss nog geneens.
Of 't meeloop gedrag is? Absoluut niet. Ik heb bijna geen rokers in mijn vriendenkring. Ik ben zelfs stiekem thuis begonnen. Ik vind 't gewoon af en toe wel lekker, hoe stom dat ook klinkt. |
ik heb al veel 'duistere periodes'(ga niet in details gaan)
gehad en tog rook ik niet. |
Citaat:
|
Citaat:
Even serieus Snotaapken; ik wil toch eigenlijk wel wat details weten.. Ik weet dat je ook op je 14e al heel wat meegemaakt kan hebben, maar ook dat dat niet echt vaak het geval is.. Dus vandaar ;) En even algemeen; waarom zou je juist duistere periodes meegemaakt moeten hebben om te roken? |
Ik wil geen details geven sorry, en ik zever nu niet maar ik denk dat ik redelijk 'duistere' dingen mee heb gemaakt hoor en het niet gemakkelijk heb.
En ik ben niet het type dat overdrijft omdat zijn ouders ofzo zomaar zijn gescheiden lang niet. |
1 keer toen ik 14 was geloof ik
|
Eenmaal aan een sigaret getrokken, das alles. Sigaretten (n)
|
Citaat:
|
kk sorry ik heb niet zo een vloeiend normaal leven maar wil er ook niet over openen=(.
|
Het wel of niet doormaken van een duistere periode lijkt me vrij weinig te maken hebben met roken.
Alhoewel ik de connectie met drank en drugs wel zie. |
Ik vertelde alleen maar dat het bij mij in die periode is begonnen, het drinken en roken. Ik ben nu niet verslaafd ofzo, verre van dat, maar toen heb ik net die overstap gemaakt van 'euh smerig, ik moet er niks van weten' naar 'ik snap nu waarom mensen dit wel lekker vinden'.
Natuurlijk snap ik dat niet iedereen die een moeilijke tijd meemaakt begint met roken of drinken. Dat impliceerde ik ook nergens. Het was alleen voor mìj wel zo. |
Niemand impliceerde dat volgens mij ;) maar ik hoor dat zó vaak.. Echt van die dingen als 'Waarom ben je begonnen met roken?' 'Ik heb een rottijd achter de rug'. Alsof beginnen met roken dan dé oplossing is of zo.. :confused: Maar misschien ligt dat wel aan mij :P
|
Citaat:
Jah ik rook dus en ja ik wil er vanaf. |
heel het jaar door, maar ik doe tegenwoordig vier dagen met een pakje ofzo
|
Ik rook het hele jaar door, gemiddeld een pakje sigaretten per dag en gemiddeld 1 à 2 joints op een dag.
|
Citaat:
|
Ik heb nog nooit gerookt. Ik heb er al last van als anderen roken, laat staan dat ik het zelf ga doen.
|
Ik heb gerookt, ongeveer 1,5 pakje per week oid? Maar gestopt. :)
|
Citaat:
|
je kan wel roken in je depressieve tijden ofzo omdat je wat afleiding nodig hebt
|
Citaat:
|
Heel wisselend. De laatste tijd vrij weinig eigenlijk. Sowieso rook ik binnen niet vanwege de beesten.
|
Ik heb nog nooit gerookt :)
|
Op af en toe een trekje na om te kijken wat iedereen nou zo geweldig vond, en wiet na, heb ik nog nooit gerookt.
|
ik heb ooit 3 sigaretten gerookt, om te kijken hoe het was.
|
(y) @ @Moon :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:32. |