![]() |
Nieuw DS spel
Hallo!
Ik wil een nieuw DS- spel maar ik houd de nieuwe releases enzo niet echt bij. Heeft iemand een idee voor een nieuw spel? Ik houdt van RPG's, avontuur, actie en soms van sportspellen. Welke spellen raden julie aan? |
Final Fantasy III voor de DS?
Children of Mana is ook wel leuk om te spelen, maar wel een beetje te kort. Anders zou je nog Castlevania: Portrait of Ruin kunnen spelen. Als je Castlevania: Symphony of the Night hebt gespeeld, dan kun je dit misschien ook wel waarderen. Ik vind alleen de anime graphics er totaal niet bij passen... Anders... Metroid Prime Hunters is ook wel geinig. Ik krijg er alleen kramp van als ik 't speel. :p En anders doe je net als ik en wacht je met hččl veel geduld op Final Fantasy IV voor de DS. :bloos: |
Citaat:
|
Citaat:
Maar, okay. ^^ Dan zou ik 't in ieder geval bij die houden. En je kunt Pokémon proberen? :D Of New Super Mario Bros.. Die vond ik ook heel leuk om te doen. |
Ik heb m'n zinnen min of meer gezet op Final Fantasy3... alleen op websites van free record shop, bart smit en dixons kan ik hem niet vinden.. zijn ze in de winkels zelf wel te krijgen?
Ik kan hem ook bij bol.com bestellen maar daar duurt het 3-4 dagen en voor het geval het 4 dagen duurt heb ik er dus niets aan. |
Vast wel. Hij's uitgebracht op 4 Mei hier in Europa. Dus dat de winkels 'm niet hebben... :s Meestal heeft een gameswinkel dat soort games wel. :p
|
Ik zou voor pokemon diamond of pearl gaan :p.
|
Citaat:
|
Ik ben voor Final fantasy 3 gegaan :D
In de winkels verkopen ze hem niet, ik ben bij de Free Record Shop, Dixons, E-plaza, Intertoys, V&D geweest. Ik heb hem inmiddels bestelt bij bol.com, er stond dat ie geleverd werd in 3-4 werkdagen. Tijdens de bestelling stond er ineens: 1-2 werkdagen. Ik hoop dus dat het 1-2 werdagen is, want als het 4 werkdagen is heb ik kans dat ik hem net misloop voor ik naar Limburg ga. |
Waarop baseert men eigenlijk de keuze tussen Diamond of Pearl? :bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb gewoon random Pearl gekocht,
FF3 vond ik niet zo geweldig, de verhaal lijnen van de oude FFs zijn niet zo boeiend en de moeilijksgraad is best hoog. Maar desondanks veel plezier ermee :p |
Leuke band naam, Random Pearl. (y)
|
Citaat:
Btw, is je sig niet Magus? <3 |
Citaat:
Wanneer ze die game nou verdomme es porten naar de DS :mad:. |
Ik heb 'm :D
|
Citaat:
Ik hoop dat 't ooit wel gaat gebeuren. Geniale game. <3 @charlotte: Is 't wat? :D |
Nog niet gespeeld:P ik bewaar hem tot morgenavond in de auto naar Maastricht! :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:18. |