![]() |
Nokia N73
Hey mensen,
Sinds vrijdag heb ik een nieuw mobieltje gekocht, Nokia N73 dus. Maar ik snap een paar dingen niet, ik dacht misschien kunnen jullie mij wel helpen ;) Ten eerste, wanneer ik een plaatje als achtergrond wil instellen (volledige scherm) lukt het niet. Het plaatje komt voor een gedeelte te voorschijn. het ligt niet aan het plaatje, want op andere mobiels kun je het wel op een volledig scherm krijgen (als achtergrond dus) Tweede: tegenwoordig kun je veel bewegende plaatjes (animatie-plaatjes) als achtergrond gebruiken dan horen ze ook te bewegen..maar bij dit mobieltje lukt het niet :( Kan iemand mijn hier mee helpen? Ik hoop dat ik een beetje duidelijk ben geweest :| Bij voorbaat dank, Groeten Zindagi |
Eerste; voor zover ik het kon vinden:
Q: Hoe zorg ik voor een volledig vullende achtergrond foto? A: Als je een wallpaper neemt is deze alleen voor het midden. Wil je een schermvullende wallpaper dan moet je een thema maken. Tweede: Geen idee :) |
De Nokia N-series (ik heb zelf de allernieuwste, de N76) ondersteunt geen animated wallpaper, BEHALVE als je third-party software gebruikt. Dan kun je deze (en o.a. screensavers) instellen, enig nadeel geloof ik is dat je garantie niet meer geldig is als je software gebruikt anders dan de door Nokia ondersteunde software (meer info, lees de voorwaarden).
Voor de third-party software voor je N73, gewoon even googlen. |
Citaat:
en anders kan het niet |
Citaat:
En die foto: Ik heb een aantal foto's en die pakt hij wél groot (active standby staat aan) en één foto pakt hij dus niet goed :s |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:51. |