![]() |
win 250 euro aan shopgeld!!
hahaha
|
Je naam is zó 1999.
|
noiken in de koiken
|
ik vind je keuken maar lelijk
|
Ik vind je keuken geen 5000 euro waard. En dat vindt IKEA vast ook.
|
Ik en 30 collega's hebben net even op de keuken na jou gestemd, bedankt!
|
Citaat:
|
beste freek,
1 wat doe jij op een scholieren site en 2 heb je maar 30 vrienden?? je hebt wel wat meer nodig om mij van mijn eerste!!! plaats te schoppen, en blijkbaar vinden 276 mensen mijn keuken wel mooi genoeg!! jullie hebben gewoon geen smaak, maar dat is niet jullie schuld hoor! :) ;) |
:confused:
|
twilight zone !!11!!111
|
Dit topic zet me aan het denken.
|
Citaat:
Kusjes, Freek |
beste freek,
waarom ga je dan op een site voor scholieren terwijl je er als 40 uitziet en dus een overrijpe puber bent, terwijl je allemaal onzin vertelt over je fantasie collega's, ga toch alsjeblieft een echt leven creeren want blijkbaar is het leukste wat je kan doen een site bezoeken die buiten jouw leeftijdsgrens valt terwijl je ruzie zoekt met een vrolijk mensje dat tenminste iets positiefs te doen heeft. bovendien is het logisch dat ik deze site regelmatig check, want ik heb het onderwerp er geplaatst, maar jij bent gewoon een bezoeker en vindt het blijkbaar leuk om te zeggen dat je op de keuken na mij hebt gestemt terwijl je dat niet hebt gedaan, waarom zou je zoiets doen?? ik wens je veel succes in je verdere leven maar ik ga niet meer reageren op je zielige leugens! liefs, bonbon! :) |
omfg :')
|
Nou, bonbon, mijn keuken is een stuk mooier dan de jouwe hoor.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hahaha heerlijk
|
Oh en als je woorden als 'mensje' gebruikt, excessief uitroeptekens toepast en geen fatsoenlijke zinnen kunt formuleren zou ik serieus aan mezelf gaan twijfelen.
Nu ga ik weer even verder Walk the Line kijken hoor. |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
i fell into a burning ring of fireeeeee pom pom pom
|
Wat een ebola keuken.
|
Als de TS zijn profiel naar waarheid heeft ingevuld betreft het hier een man. :-/
|
Citaat:
|
Citaat:
Nou, ik ga maar eens op andere keukens stemmen. Iig niet op die van jou. |
Jongen had mij die foto van je keuken toch laten maken! :(
|
Ik denk dat inzendingen met halfnaakte huilende mannen niet geaccepteerd worden.
|
|
Ik bedank bonbon2000 voor het vermaak.
|
Voor zo'n inrichting zou de doodstraf nog geen genoegdoening bieden. Sjotle
|
ik vind shopgeld echt een lomp woord.
|
ik vind de keuken rommelig
en denk niet dat je gaat winnen :| |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:15. |