Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   klaargekomen? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=160848)

twijfeltje 17-07-2002 10:41

klaargekomen?

een rare vraag maar stel hem toch:

als ik m'n vriend aan het aftrekken ben komt er ineens wel eens vocht (neem aan sperma) uit z'n dingeske. Is hij dan nou klaar gekomen of is het gewoon voorvocht? Bedoel zelf kan ik ook gewoon klaarkomen zonder dat m'n vriend het merkt. Kan dat ook bij hem het geval zijn? Vindt het alleen een beetje stom om aan hem te vragen dus daarom hier de vraag!

nou iig bedankt voor het lezen!

grtz twijfeltje

helm 17-07-2002 10:44

jezus, vraag het em dan gewoon

twijfeltje 17-07-2002 10:46

Citaat:

helm schreef:
jezus, vraag het em dan gewoon
aan jezus? no thanx!

sorry flauw, maar jij antwoord ook niet echt lekker serieus, hou dan gewoon je mond!

ZHAzha 17-07-2002 10:58

vraag het je vriend...

LM 17-07-2002 11:25

Moeilijke vraag ik was er niej bij :D

Je moet beedje kijken naar de hoeveelheid ofzow :confused:
Damn dis te moeilijk :p

LM 17-07-2002 11:26

Citaat:

ZHAzha schreef:
vraag het je vriend...
Dat deed ze liever niej, en dit forum is er voor tog? :rolleyes:

MissBi@tch 17-07-2002 11:28

k denk dat je het wel aan m kunt merken want als er voorvocht uitkomt geloof ik niet dat hij echt een reactie met zn lichaam geeft als hij klaarkomt kun je dat wel merken aan zn lichaam (is mijn ervaring) volgens mij gaat de jongen dan een beetje schokken met zn lichaam...

mathfreak 17-07-2002 12:19

Citaat:

twijfeltje schreef:

als ik m'n vriend aan het aftrekken ben komt er ineens wel eens vocht (neem aan sperma) uit z'n dingeske. Is hij dan nou klaar gekomen of is het gewoon voorvocht?

Om te beginnen kan ik je verzekeren dat je geen rare vraag stelt, maar een heel gewone. Als het vocht dat bij je vriend uit zijn penis komt (leuke term had je daar voor trouwens :D ) helder is, is het inderdaad voorvocht. Hij komt dan nog niet klaar, maar zit daar dan wel tegen aan. Als het om sperma gaat dat naar buiten komt is het wit, dus in dat geval komt hij wel klaar, en het is in dat geval zelfs mogelijk dat het er met enige kracht uit komt spuiten. Hopelijk is je vraag hiermee voldoende beantwoord.

)Vampje( 17-07-2002 13:06

Citaat:

twijfeltje schreef:

als ik m'n vriend aan het aftrekken ben komt er ineens wel eens vocht (neem aan sperma) uit z'n dingeske. Is hij dan nou klaar gekomen of is het gewoon voorvocht? Bedoel zelf kan ik ook gewoon klaarkomen zonder dat m'n vriend het merkt. Kan dat ook bij hem het geval zijn? Vindt het alleen een beetje stom om aan hem te vragen dus daarom hier de vraag!

grtz twijfeltje

Nou, als het een drupje was, dan lijkt het me voorvocht, was het heel veel, dan was het sperma en is ie dus gekomen.

Sjees, je merkt toch ook wel iets aan zijn reactie??
Normaal gesproken reageert een jongen nogal ehm....heftig als ie komt :D

Lethalis 17-07-2002 13:20

Citaat:

Vampiria schreef:
Hangt ervan af hoe lang geleden de laatste keer was :D

Kirk22 17-07-2002 13:20

zo'n stomme opmerking is dat niet "vraag het hem".
Ik denk dat je wel merkt wanneer hij is klaargekomen, ook als je nog niet weet hoe dat er precies uitziet. Nogmaals, download gewoon es een filmpje.

Sikamikanico 17-07-2002 13:21

Citaat:

Vampiria schreef:

Sjees, je merkt toch ook wel iets aan zijn reactie??

Onzin, is per jongen verschillend, aan mij merk je het ook bijna niet. Wat mathfreak zei klopt volgensmij wel ja, voorvocht heeft een andere structuur.

Lethalis 17-07-2002 13:22

Overigens zit bij voorvocht meestal ook al het 1 en ander aan sperma. Het is niets voor niets dat 'voor het zingen de kerk uitgaan' niet werkt. Dat ligt niet alleen eraan dat de jongen het niet zo graag doet :)

)Vampje( 17-07-2002 13:36

Citaat:

Sikamikanico schreef:

Onzin, is per jongen verschillend, aan mij merk je het ook bijna niet.

Dan ben je volgens mij een uitzondering.

Citaat:

******** schreef:
Hangt ervan af hoe lang geleden de laatste keer was :D
Das waar..

Tsu 18-07-2002 13:18

Citaat:

twijfeltje schreef:

grtz twijfeltje

Nou meid, dat is nou idd voorvocht. Ik neem aan dat als hij klaarkomt hij wel iets meer dan dat spuit...toch??

Obli 18-07-2002 13:33

Voorvocht zal nie meer zijn dan een paar druppeltjes (gemiddeld) en als ie "echt" klaarkomt dan zal er wel "wat" meer uit komen :)

Tsu 18-07-2002 14:19

Citaat:

Obli schreef:
Voorvocht zal nie meer zijn dan een paar druppeltjes (gemiddeld) en als ie "echt" klaarkomt dan zal er wel "wat" meer uit komen :)
Precies wat ik zei :)

Vinzz 18-07-2002 15:08

ik vind dat je het er gewoon met je vriend over moet kunnen hebben...en dat geld anders om ook...dat maakt het allemaal stukken makkelijker (y)

lausie 18-07-2002 16:11

voorvocht is ni het zelfde als sperma dat snap je denk zelf ook wel maar als een jongen egt klaarkomt komt er sperma uit ja en bij voorvocht is de jongen nog ni klaargekomen

jnieuwelaar 18-07-2002 18:15

Vraag het hem gewoon.

Bij mij komt de hele reutemeteut in een keer meestal.

BlackMystery 18-07-2002 18:32

de vraag is hoeveel is da?
voorvocht komt meestal niet in zo'n grote maten als voorvocht
en dan nog
na dat ik ben gekomen gaat hij op de duur vanzelf liggen, nu mag iemand er aan zitten trekken of niet

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:16.