![]() |
klaargekomen?
een rare vraag maar stel hem toch:
als ik m'n vriend aan het aftrekken ben komt er ineens wel eens vocht (neem aan sperma) uit z'n dingeske. Is hij dan nou klaar gekomen of is het gewoon voorvocht? Bedoel zelf kan ik ook gewoon klaarkomen zonder dat m'n vriend het merkt. Kan dat ook bij hem het geval zijn? Vindt het alleen een beetje stom om aan hem te vragen dus daarom hier de vraag! nou iig bedankt voor het lezen! grtz twijfeltje |
jezus, vraag het em dan gewoon
|
Citaat:
sorry flauw, maar jij antwoord ook niet echt lekker serieus, hou dan gewoon je mond! |
vraag het je vriend...
|
Moeilijke vraag ik was er niej bij :D
Je moet beedje kijken naar de hoeveelheid ofzow :confused: Damn dis te moeilijk :p |
Citaat:
|
k denk dat je het wel aan m kunt merken want als er voorvocht uitkomt geloof ik niet dat hij echt een reactie met zn lichaam geeft als hij klaarkomt kun je dat wel merken aan zn lichaam (is mijn ervaring) volgens mij gaat de jongen dan een beetje schokken met zn lichaam...
|
Citaat:
|
Citaat:
Sjees, je merkt toch ook wel iets aan zijn reactie?? Normaal gesproken reageert een jongen nogal ehm....heftig als ie komt :D |
Citaat:
|
zo'n stomme opmerking is dat niet "vraag het hem".
Ik denk dat je wel merkt wanneer hij is klaargekomen, ook als je nog niet weet hoe dat er precies uitziet. Nogmaals, download gewoon es een filmpje. |
Citaat:
|
Overigens zit bij voorvocht meestal ook al het 1 en ander aan sperma. Het is niets voor niets dat 'voor het zingen de kerk uitgaan' niet werkt. Dat ligt niet alleen eraan dat de jongen het niet zo graag doet :)
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Voorvocht zal nie meer zijn dan een paar druppeltjes (gemiddeld) en als ie "echt" klaarkomt dan zal er wel "wat" meer uit komen :)
|
Citaat:
|
ik vind dat je het er gewoon met je vriend over moet kunnen hebben...en dat geld anders om ook...dat maakt het allemaal stukken makkelijker (y)
|
voorvocht is ni het zelfde als sperma dat snap je denk zelf ook wel maar als een jongen egt klaarkomt komt er sperma uit ja en bij voorvocht is de jongen nog ni klaargekomen
|
Vraag het hem gewoon.
Bij mij komt de hele reutemeteut in een keer meestal. |
de vraag is hoeveel is da?
voorvocht komt meestal niet in zo'n grote maten als voorvocht en dan nog na dat ik ben gekomen gaat hij op de duur vanzelf liggen, nu mag iemand er aan zitten trekken of niet |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:16. |