![]() |
Even voorstellen!
hallo ik ben betercore,
Ik kom oorspronkelijk van Onzin maar daar is onlangs een kantinetopic fl00d ontstaan en het wil maar niet stoppen. Ik kom nu dus naar De Kantine in de hoop daar minder Kantinetopics te vinden. Groetjes, Betercore |
hoi betercore,
welkom op de kantine! hier zul je minder kantinetopics vinden dan op onzin, want de DK forumbazen hebben besloten alle shizzle in 1 topic te stoppen! veel plezier! groetjes Ellemieke |
Kusjes voor Tim en Arnela.
|
hallo ik ben kunst,
ik kom van de kantine en ben altijd op de kantine geweest, vroeger keek ik op psychologie maar nu niet meer. :) en ik ken arnela en tim niet echt. groetjes, kunst :D |
Hallo Betercore en Ellemieke,
Fijn dat jullie het nieuwe beleid ook stom vinden. Kusjes Tink* |
hey tink*,
je hebt je zelf niet goed voorgesteld. Groetjes, kunst |
arnela vindt het jammer dat mystiek er niet meer is omdat ze vannacht schimmen zag die waarschijnlijk van de geest van de vriend van de opa van haar overgrootoma's schoolvriend en diens neefje waren, maar ze kan dit zelf niet zo goed verklaren
|
You can die now.
|
Ik ben Julius en ik vind Onzin eng.
|
Julius heeft wel meer last van angstcomplexen.
|
Hoi Kunst,
Hierbij mij welgemeende excuses. Hoe kan ik nou zo'n grote fout begaan, Sylph zal me moeten straffen, nadat ik me heb voorgesteld. Hoi ik ben Tink en ik kom op DK en onzin en nog wat andere subfora. Kusjes! |
Citaat:
|
hoi,
ik ben kunst en ik ben benieuwd naar juices angstcomplexen en naar die van sylph. groetjes, kunst |
Op Onzin praten ze alleen maar over seks en Brabant.
|
wat is er mis met seks en brabant?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat is maar al te waar vrees ik.
|
Hoi, ik ben Andijvie en fb op DK :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:51. |