![]() |
Zij is de liefste een mooiste meid
Dat vond ik eerst en ook de rest van de tijd Ik denk altijd terug aan die dag waar ik haar die avond zag Het gaf me een geweldig gevoel en het bracht me tot een doel Zo mooi wat ik de eerste keer zag Haar prachtige ogen en haar glimlach Als ze nog een keer naar me lacht Dan weet ik zeker dat God me iets heeft gebracht Als een engel zo mooi en spontaan wat ik van te voren niet had gedacht dat ze bestaan Het liefst loop ik met haar over het strand Romantisch, hand in hand En dan 's avonds zing ik voor haar Met een roos en met een gitaar En lol hebben nachten lang En op het strand kijken naar zonsondergang Ze is zo aardig en lief En ze is daarom mijn hartendief Maar zij mag het wel want door haar zit ik goed in mijn vel En door haar besef ik 1 ding Ik wil met haar verkering!! __________________________ zouden meisjes hier voor gaan? |
beetje sinterklaas gedicht...
|
sinterklaas....hmmm ok
|
Whahaha ik vind je rijmschema geweldig...tis idd een soort van sinterklaas gedicht maar dat komt voornamelijk door de simpele inhoud ook...Verder vind ik het wel leuk en lief om te lezen over het algemeen, maar net iets te simpel...het zou wat afgezaagd overkomen als je dit aan iemand zou geven denk ik...
|
Lief, leuk, beetje gedwongen rijmschema lijkt het idd (zoals Secreet zei, ook het sinterklaas-gevoel komt door het simpel woordgebruik-daar ben ik het mee eens)
Het had mooier geweest, op deze manier, als het korter had geweest.Maar alsnog is de boodschap wel leuk ;) Er echt voor gaan...? :D ze schenken je vast al een glimlach |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:40. |