![]() |
1 dag bruin bloed verlies
Ik heb afgelopen weekend onveilig sex gehad met me vriend ,2 weken ervoor ben ik ongesteld geweest. Maar 1 dag nadat ik sex heb gehad met mijn ex, kreeg ik buikkramp en het was precies dat gevoel dat ik had als ik ongesteld zou worden.
De dag erna merk ik dat ik een beetje bloed heb verloren, het was bruin/rood achtig bloed. En die dag erna was er helemaal niks meer tot en met nu? Ik heb wel gelijk een zwangerschaps test gedaan maar die duidde aan op: Negatief ( en ik weet dat ik het te snel heb getest) Wat zou het kunnen zijn? |
Ik denk dat ik weet wat het is! Onveilig seksueel gedrag.
|
Ja, en volgens mij heb je daar een handje van. Stop gewoon condooms in je tas ofzo, dan heb je ze altijd bij je.
|
je hebt gewoon te hard geneukt. ( ja eh hoe moet ik dat anders zeggen? 'je vriend heeft je te diep gepenetreerd')
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ja ik wist alleen niet of de TS dat zou snappen hahaha
|
het kan toch ook een beetje 'nabloed' zijn van het ongesteld zijn? dat is meestal donker.
|
Citaat:
Volgens mij heb je het verhaal niet helemaal goed gelezen :) |
Citaat:
|
Citaat:
en idd, een zwangersschapstest is pas betrouwbaar (en heeft van te voren geen zin dacht ik) vanaf het moment dat je een paar dagen over tijd bent, met je ongesteldheid. je zal wel te hard geneukt hebben. |
Citaat:
|
Citaat:
Je zegt het wel lekker cru, maar kan dit zo zijn? Ik ben aan de pil, dus ik zou eigenlijk niet kunnen bloeden tussendoor. Maar ik begon gisteravond na de seks in één keer te bloeden. En het is nu alweer over. Heb dit één keer eerder gehad, ook na vrij ruige seks. Het was gewoon rood, niet bruinig ofzo. En plassen deed verder niet zeer, dus ik neem niet aan dat ik gescheurd ben. Moet ik me zorgen maken over de werking van mijn pil of is dit gewoon omdat hij te diep/te ruig (whutever) in/met mij was? |
je hebt gewoon te harde sex gehad
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:22. |