![]() |
Andere meisjes
Dag allemaal,
Ik zit met een klein probleem.. Al 2,5 jaar heb ik een vriend, het gaat verder allemaal ok. Hij woont in een klein dorp. Dit veroorzaakt dat ik continu geconfronteerd word met allerlei meisjes uit zijn vrijgezellen leven. Elke keer zie ik weer een nieuw meisje. Ik vind dit hoogst irritant en heb er vaak met hem over gehad. Waarop hij vervolgens zegt dat hij respect heeft dat ik daar goed mee omga. Maar ik vind het zo lastig om daar elke keer mee geconfronteerd te worden. Ligt dit zo aan mij, ben ik jaloers? Of vind/lijkt iemand anders dit ook irritant? Bedankt! |
Hoe bedoel je, 'geconfronteerd'?
|
Dat ik ze overal zie waar we heengaan.
Dat als we ergens zijn er wel weer een meisje zit waar hij verliefd op is geweest o.i.d.. |
Ik zou me daar met een relatie van 2.5 jaar geen zorgen meer over maken eigelijk.
|
Citaat:
Je hebt alvast één voordeel, nieuwe meisjes zullen er niet meer bijkomen. Dus niet teveel van aantrekken. |
Jullie hebben gelijk.
Het word er ook niet gezelliger op om alsmaar over het verleden te praten. Ik moet het gewoon maar laten rusten.. Bedankt! |
haha das ook snel klaar
|
Hahaha, was het allemaal maar ook zo makkelijk!
Mensen moeten niet zo zeuren en moeilijk denken. (inclusief mijzelf =) ) |
Citaat:
|
Je doet moeilijk :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja ik denk dat je het eerst moet hebben meegemaakt.
Je kunt een gevoel niet goed beschrijven. |
Citaat:
Maar dat is voorbij, hij is met mij nu en ik ben de enige die hij leuk genoeg vond om er bij te blijven. Vaak vergeet ik het zelfs, omdat het geen belangrijke/relevante informatie is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hmm, je loopt te zeiken vind ik...
Je moet niet zo moeilijk doen, laat je vriend ook vrienden hebben, en dat hoeven echt niet alleen maar andere mannen/jongens te zijn wel? Jij ziet het gewoon negatief in... Laat die jongen lekker, als er geen andere meisjes zijn kan hij jou ook nergens mee vergelijken en zou hij er wel eens achter kunnen komen dat je het voor hem niet bent ofzo;) Je kan het moeilijk opsluiten omdat andere mensen ook met hem praten! |
Volgens mij gaatie keihard vreemd.
|
Citaat:
|
zou ik me ook zeker geen zorgen over maken.
|
Joh, niet zo druk om maken. Hij is toch nou met jou?
Ik word hier ook regelmatig geconfronteerd met exen, oude verliefdheden, zoenmaatjes etc. van mijn vriend.. maar ik ben de allereerste ooit met wie hij samenwoont en waarmee hij dat ook wil, waar zou ik me dan druk om gaan maken? Je hebt zelf toch ook een verleden? Waar zit je nu eigenlijk mee? Dat hij voor hij jou had gevoelens had voor meisjes? Beetje onredelijk. Of vertrouw je hem/die meisjes niet? |
Citaat:
|
Citaat:
Je stelt je niet aan en je loopt ook niet te zeiken. Als jij je ergens niet prettig bij voelt dan moet je dat tegen hem zeggen. Ik vind dat je vriend 't best 'n keer voor zichzelf kan houden als hij een exscharrel ziet of iemand waar hij vroeger verliefd op was als hij weet dat jij je dr niet lekker bij voelt. Maar dan moet jij ook niet extreem gaan miepen als hij het WEL 'n keer zegt. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:47. |