![]() |
geen titel
daar lig ik doodssmak
op donzen deken lichaam lang gestrekt op rechter helft van eenpersoonsbed verwacht niet dat de andere kant nog warm zal worden mijn kop is daarvoor te besmet de kamer is niet groter dan toen ik kleiner was en al zijn de kleuren nog gelijk niets erin lijkt langer van mezelf woef weet deze dingen ondanks zijn plastic snuit ook hij ligt hier alleen al jaren ik oefen opgebaard te liggen maar zelfs dat trekt geen bekijks ik hoor die zielenwurger vragen: “een meisje is dat niet wat u wilt / zijn?” de stomste vraag die ik ooit heb gekregen alsof daarmee mijn doodswens is verklaard |
Wat is hij verhalend! Verder weet ik niet zo goed wat ik ervan vind, hij loopt niet overal even lekker, maar toch, die laatste strofe maakt veel goed.
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
ik vind beide drieregelige strofes niet zo sterk. dat je een knuffelhond hebt die woef heet maakt het nogal annie m.g. schmidt, zo ben jij toch zeker niet. maar de eerste strofe is wel heel sterk, en de laatste zou dat kunnen zijn als je er nog een beetje aan schaafde. maar ik wil het hier zo snel mogelijk met je over hebben.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:36. |