![]() |
wil vriendin
hallo.
ik ben niet lelijk ofzo en flirt ook veel met meisjes niet allemaal tegelijk natuurlijk maar op een 1 of andere manier zien meisjes me altijd als vriend of is er wat en in mijn buurt is er niemand van mijn leeftijd of vind ik niet leuk weten jullie mischien hoe het komt en hoe ik toch meisjes kan leren kennen? buiten mijn buurt? |
waaromgebruikjegeenpuntenenhoofdletters?
|
Spellingregels zijn niet voor niks uitgevonden. ;)
Ontopic: Hoe oud ben je? Hoe denk je dat het komt dat ze je alleen als vriend zien? Probeer is met een meisje die je leuk vindt een beetje 'flirterig' contact te maken. Laat haar in ieder geval blijken dat je in haar wel meer dan alleen vrienden ziet. |
Jij bent in van alles geïnteresseerd
|
Citaat:
en ik ben 14 jaar oud en ik zou het niet weten want ik doe ook beetje flirterig alleen meestal haken ze ineens af aan het eind. Als we elkaar dan al heel lang kennen wil ik afspreken ofzo en zeggen ze als je maar vrienden wil blijven maar ik doe juist erg fliterig. |
14!
Kom op zeg, en dan al zo wanhopig op zoek naar een vriendin. Je bent 14, ga lopen ouwehoeren met je vrienden en droom over een brommer ofzo. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Duidelijk nog veel te jong voor meisjes en brommers (Y) |
Mijn dag begon slecht maar dit maakt alles goed.
Topic voor helden brom ik je. |
Citaat:
|
Citaat:
whahaha :D Ok kerel, zoek je rot naar een meisje, hoe wanhopiger, hoe beter :D :D :D Ohja: laat ons we het resultaat weten (y) |
Een paar tips voor je:
1. Ga vooral erg obsessief achter meisjes aan lopen 2. Aanbid ze.. erg belangrijk 3. Gebruik vooral pick-up lines zoals: je vader is een dief, hij heeft alle sterren van de hemel gestolen en ze in jouw ogen gezet.. Daar smelten de meiden van. 4. CAPS LOCK doet het tegenwoordig erg goed bij de meiden van jouw leeftijd 5. Schelden is het allerbelangrijkst als je een vriendin wil... 6. Geef ze een breezer |
Citaat:
|
Citaat:
Wij zijn niet stoer, maar jij bent wél dom :) |
Citaat:
"ken ik jouw niet ergens van?" "Wil je wat te drinken van mij?" "masturbeer je?" "wat?" "wat studeer je?" En bij meisje uit t buitenland: "If I could rearrange the alphabet I'd put U and I together" :p |
Die kleur van je jurk staat mooi bij mijn vloerbedekking.
Deed het zeer?....... Toen je uit de hemel viel? Cola, Neuken? Nee! Sinas dan? Jij hetb een opening, ik heb zin. Succes verzekerd! (y) |
Hij post op een internetforum en vraagt zich af hoe hij meisjes kan ontmoeten buiten zijn buurt.
|
komt wel goed jochie!!!
|
ga je mee naar mijn huis voor sex en pizza?
nee?? houd je niet van pizza? hihihhhoehoheohehahahaha |
En veel serieuzer zal het wel niet worden, gok ik...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:22. |