![]() |
Slavische talen
Mijn vraag is waar kun je Slavische talen/Russisch studeren? En bestaat er ook zoiets dergelijks op HBO niveau?
|
In Leiden, Groningen en aan de UvA.
Op HBO-niveau kan ik niets vinden :) |
Bedankt voor de moeite!
Ik heb pas gehoord dat het wel bestaat, zoiets op het HBO, maar ik kan er zelf ook niks over vinden. |
Ah, misschien is dit het?
http://www.itv-hogeschool.nl/ Daar kan je leren voor tolk/vertaler Russisch, is volgens mij aangesloten bij de universiteit van Leiden ofzo.. Maar dat is geen gangbare hogeschool, hoewel ze wel opleiden tot een bachelor. Gemiddelde leeftijd is 32... |
Is geloof ik niet helemaal wat ik dacht. Ik had wel eens gehoord dat je dat ook op een 'gewone' HBO kan doen, maar misschien was dat een misverstand. :)
|
ow het lijkt mij wel toff dat dat bestaat.. wist het helemaal niet!
Alleen zou ik dan eerst russisch moeten gaan leren, en dat zal nog wel niet zo makkelijk zijn :P |
Citaat:
|
Een wedervraag voor een beter antwoord: waarom wil je Slavische talen gaan studeren en wat wil je ermee worden? Als het vooral de affiniteit en fascinatie voor het vakgebied is, dan is het een prima studie, maar als je tolk wilt worden of iets anders, zou wellicht een hbo-opleiding zinniger zijn.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:33. |