![]() |
Piano Bladmuziek (2 stuks) gezocht
Heeft iemand de bladmuziek van
Krezip - I Would Stay en/of Avril Lavigne - When you're gone? Mail me dan aub zsm naar veertje_1993@hotmail.com ik zou je heel erg dankbaar zijn! Mvg veertje_1993@hotmail.com |
I would stay komt er aan!
|
Citaat:
|
i would stay lijkt me ook superleuk om te spelen! dus bij deze dezelfde vraag, zou je me die ook willen toesturen alsjeblieft :bloos: even pm voor email?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
B.v.d |
ik zou die ook graag willen :bloos:
thnx xx |
PM je email adressen maar dames :D
|
probeer pianofiles.com
|
je mag em voor mij laten zitten, maar toch bedankt
|
ga naar www.fullscores.com, enorm veel piano bladmuziek, ook voor andere instrumenten.(y)
Maak wel ff een accountje aan op de site, anders kan je de pdf's niet downen. ps: let wel, de bladmuziek kan je moeilijk uitprinten om dat er een beveiliging opstaat :s dus je blad gaat er wel raar uitzien als het uit je printer komt.:s |
heey:D:D
kun je hem (Krezip - I Would Stay) plzz. ook naar mij mailen egt helmaal top:):):) geweldig alvastbedankt Michiel |
pussies.
edit: Citaat:
|
Zou iemand mij de CELLOPARTIJ van I Would Stay-Krezip willen sturen?
Ik ben op zoek maar kan hem nergens vinden:'( Alvast bedankt! |
Kan iemand mij ook alsjeblieft de bladmuziek van 'I Would Stay' sturen?
(jasmijntabak@freeler.nl) Alvast bedankt ! xx. |
Heeft iemand een idee waar je GRATIS bladmuziek kan downloaden..?
die site Pianofiles.com doet het niet echt, want als je dan op een nummertje klikt, komt er dus gewoon niks. dusja. greeeeetz. |
gewoon googlen: gratis bladmuziek
of free sheet music krijg je meer bruikbare hits als je je instrument ofzo erachter zet, wil ook wel eens helpen |
hee!
Zou je hem misschien ook naar mij kunnen sturen? (A) dankje! xx |
Kijk eens hier naar Piano bladmuziek. Veel links naar piano bladmuziek, en je hoeft je niet te registreren.
|
Of probeer deze Enorm veel bladmuziek en gratis.
|
heeft iemand misscchien ook coldplay - postcards from far away voor mij?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:13. |