![]() |
Het High School Musical-topic
Hier is hij dan, spui hier al je liefde voor deze film en alle hotte danwel minder hotte acteurs/actrices! :)
|
<3 Nou goed, het is algemeen bekend dat ik deze film verafgood.
|
Ik ook ik ook ik ook!!!
|
:bloos: (y)
Vanessa Hugdens, hot. :bloos: (y) http://images.askmen.com/galleries/a...-picture-1.jpg Corbin Bleu is ook mooi though. :o (y) |
Vond het ook raar dat Troy en Gabriella dan bijna gaan zoenen op het eind, maar dat die zoen er dus nooit komt!
Maar toen wist ik dus nog niet dat er een deel 2 komt. Die staat ongetwijfeld bol van puberliefde. :p |
Hallo, het blijft een Disneyfilm hoor. :p
|
Het is ontzettend lame om deze film te verafgoden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
High School Musical is een hele slechte, stomme, domme, lelijke film. De muziek is slecht, de dialogen zijn slecht en het acteerwerk is slecht. Je hoeft geen elitaire filmnut te zijn om dat te weten. En ik ben niet quasi-hip. |
Gast,
Hou je mond, want ik ben helemaal niet geïnteresseerd in jouw mening. Tell someone who cares. Kusje, Sylph |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb het topic gestart, ga gewoon weg als je het hier niet leuk vindt. Het is geen disussie-topic of het nou wel of niet leuk is. :)
|
Citaat:
|
Jemig, Juice en Sylph, zijn jullie weer bezig? :p
En het is een leuke foute film. ;) (y) Enfin, heb de soundtrack binnen. (y) :p :cool: |
En nu doet iedereen weer lief! :)
Ik heb gelezen dat ze in deel twee een zoen uitwisselen. Wel één, en iedereen in Amerika is geschokt enzo. :| |
|
Kijk, je moet HSM natuurlijk niet gaan beoordelen op "goede dialogen" of wat dan ook, daar gaat het totaal niet om. Het is de feel good-erlebnis! :)
En trouwens, ik vind dat er wel degelijk getalenteerde mensen in de film zitten, alle hoofdrolspelers kunnen in ieder geval goed dansen en zingen. Al hebben sommigen wel een irritante zangstem, zoals Gabriella en Troy. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik word altijd blij van de film! Het is fris, sprankelend en gewoon echt leuk :) (y)
En de irritante zangstem komt meer doordat er niet live gezongen wordt. |
Troy zingt niet zelf, dat is een of andere dude. Omdat zijn stem te volwassen is vergeleken bij de rest. Als je naar de site van Hairspray gaat en je kijkt bij de trailer hoor je op de achtergrond een liedje. Zo zingt Zac Efron in het echt.
|
Citaat:
|
Lief doen, Juice :nono: En dat geldt ook voor Sylph.
|
http://upload.wikimedia.org/wikipedi...ans.JPG/190px-
Zijn gezicht! <3 Ik vind het ook zo cute dat hij altijd iets op z'n hoofd heeft. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oke, klaar nu!
|
Citaat:
|
Wie is dat? :o
|
Ieuw nee, Ryan is echt wel leuker dan Jack McFarland. Die petjes zijn inderdaad wel schattig.
|
:d
|
Citaat:
Jack uit Will&Grace dus. ;) |
Oh die, naja, waarom? :|
|
Inderdaad, zo gay is Ryan niet!
|
Citaat:
en over tien jaar is ie wel net zo gay :p |
Ik vind het juist sexy dat hij zo verwijfd is met zijn zingen en dansen (What I've been looking for <3) maar dat hij toch hetero is. :) :o
|
Hij zingt en danst alleen in glitterpakjes met zijn zus. :o ;)
|
Hihi, dat wel. ;(
|
"Everyone likes a good jazz-square"
|
Dat is echt een grappig stukje (y)
|
Oeh laten we raad de quote gaan doen :cool:
Begin maar met bovenstaande. :p Edit: te laat. :( |
Citaat:
|
De dvd heeft mijn zusje weer van iemand anders geleend, en kan elk moment terugmoeten. Ik ga hem denk ik nog maar snel 3 keer kijken voor het te laat is. :(
http://justjared.buzznet.com/images/...ol-musical.jpg Die negerin is trouwens al 26! :eek: |
Citaat:
|
Die vanessa steelt mijn man! :o ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:37. |