![]() |
wat vind je van de nick, ava, sig, leeftijd en geslacht van de forummer boven je?
Hij staat niet in het Koelkasttopicoverzicht, dus ik neem aan dat ie gewoon weer mag.
|
N: ok
A: lelijk :nono: S: mee eens :) (y) L: leeftijdgenoot (y) G: ja, duidelijk :p |
Teringtopic :(
edit: Je vergeet de 'postdatum, tijd en lidstatus'. edit2: En dat klote icoontje daarboven dat nooit iemand gebruikt.http://images.scholieren.com/images/icons/icon8.gif |
N: Lekker heur.
A: Vast ook heel lekker, maar ik word er niet warm of koud van. S: Waarheden als koeien. L: TopDrop is tijdloos, blijkbaar. Ik at het ook al toen ik 6 was, toen het nog van RedBand was. G: Man! |
Slotje.
|
topdrop
N - leuk A - mooi maar die andere vond ik meer topdrop. S - wel ok. L - jong G - prima (y) postdatum + tijd - 1 dag voor mijn verjaardag en laat. Icoontje - die zal ik niet snel gebruiken. ik gebruik dat overgens wel eens hoor, alleen vind ik het afleiden. |
topdrop steelt twee keer míjn beoordeling :(
|
Yoshimare:
N: vind ik wel mooi klinken. A: ziet er mooi uit, maar iets te klein en onduidelijk. S: zegt met vrij weinig, als woord zonder context. L: jaartje jonger dan ik, maar mijn 20 jaar was niet zo leuk, hopelijk is die van jou beter! G: Een man, wederom! |
N: Leuk. Klinkt wel een beetje als een strenge Mevrouw/Meesteres. :p
A: Wie's da? S: Wilde. (y) L: 21... mooie leeftijd is dat. G: Nja, ik ben er ook een. |
Citaat:
|
Topdrop zijn goeie dropjes alleen apart verpakt en dat vind ik zonde van het milieu
door de avatar van TopDrop heb ik een poos gedacht dat hij een meisje was tot ik een foto zag en toen was ik aangenaam verrast want dat was niet verkeerd Het is inderdaad sowieso en mensen die dat anders spellen, daar word ik een beetje moe van!!1 Die andere zin is heel diepzinnig en daar kan ik dan weer niet zoveel mee De leeftijd van TopDrop blijft mij tot op heden een raadsel dus daar kan ik weinig over zeggen Het geslacht van TopDrop vind ik niet verkeerd maar ook met meisjes weet ik wel raad haha ps. speciaal voor TopDrop dat kloteicoontje dat toch nooit iemand gebruikt. |
Zo te zien is dit topic door ons over het hoofd gezien, maar deze hoort ook in de koelkast: :)
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:40. |