Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   waarom de verkeerde?? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=161002)

nastygirl 17-07-2002 14:00

Ik vraag me af of het aan mezelf ligt dat ik elke keer op de verkeerde jongens val...
Niet dat het allemaal players ofzo zijn..maar of hij is te oninterresant, of te populiair en heeft nooit tijd, of een player, of zen ouders zijn beroerd, of hij woont te ver weg!!!
Ik ben echt niet zwaar kritisch ofzo...maar het lijkt wel of ik nooit de juiste jongen vind waar ik het wel een tijdje langer mee volhoud!!!
Ik ben gewoon jaloers op men vriendinnen die al wel heel lang gelukkig zijn met hun vriendje...
het ligt ook niet echt aan men uiterlijk want krijg genoeg aandacht..maarja...
wie heeft hier nog meer last van???
any tips????

girl18 17-07-2002 14:53

je karakter mischien.? verbeteren ja sorry hoor ik weet het ook niet maar je komt over als iemand die een lijstje heb met vriendje betreft.. je moet niet zo veeleisend zijn

)Vampje( 17-07-2002 15:17

Had ik ook altijd last van; ze waren altijd te oud, te vrij, te moe, een player, homo, bindingsangstig....En zo niet, dan hadden ze vast wel klote- ouders.
nu heb ik wel mijn ideale vriendje gevonden: mooie leeftijd, lief, grappig, wijs, ziet er schattig en tegelijkertijd agressief uit, openminded en bovendien heeft hij superlieve ouders, megacoole zussen en een poeperdje van een nichtje. En zijn hond is ook lief. En zijn oma ook.
Maar goed, wat ik bedoel te zeggen is dat het dus met jou ook wel goedkomt, ook al lijkt het er nu niet op. Word niet wanhopig, dan kom je vast snel een goeie jongen tegen.

nastygirl 19-07-2002 11:27

Citaat:

girl18 schreef:
je karakter mischien.? verbeteren ja sorry hoor ik weet het ook niet maar je komt over als iemand die een lijstje heb met vriendje betreft.. je moet niet zo veeleisend zijn
had ik gezegd dat al die jongens waarvan ik de minpunten opnoemde men vriendje waren geweest ??? nee toch!!!

LM 19-07-2002 11:42

Misschien omdat een nastygirl op nastyboy's valt? :eek:

LasT*Hero 19-07-2002 13:30

Citaat:

nastygirl schreef:

had ik gezegd dat al die jongens waarvan ik de minpunten opnoemde men vriendje waren geweest ??? nee toch!!!

aan zulk een reactie zie ik het al .. :]

nastygirl 20-07-2002 18:34

beetje jammer hoor vraag gewoon om serieus advies krijg je van die domme mensen met hun oplossing dat het VAST aan men naam lag...
sinds wanneer word je op je NICKNAME beoordeeld?

Tenischa 20-07-2002 18:37

goed bedenken waar je aan begint
wat ik bedoel is dat je moet kijken dat hij wel alles in huis heeft voor een goede relatie zo niet heb geduld "hij" komt heus wel..!

nastygirl 20-07-2002 18:51

thanx daar heb ik wat aan :)

moenbase 21-07-2002 23:52

Ik ben er van overtuigd dat dit soort toestanden kunnen voorkomen worden wanneer je elkaar eerst goed leert kennen, en dan pas overweegt of je em écht wel zo leuk vind om een relatie aan te gaan.

lady_x 22-07-2002 09:46

Goh meid je bent nogmaar 16, neem de dingen toch niet zo serieus op, amuseer je gewoon.

me-myself&anne 22-07-2002 13:13

Jah, heb ik ook wel :(... Maar de jongens die eigenlijk wel 'goed' zouden zijn, val ik nooit op... Blijkbaar is het interessanter als ik er moeite voor moet doen ofzo :rolleyes:.. Ik weet niet waar het aan ligt, maja.. nix is perfect zullen we maar denken..:)

clevergirl 22-07-2002 13:47

YEEEEEEEHHHH!!! Ik heb een soulmate!!

Ik heb nou echt precies hetzelfde.. altijd is er wel iets mis, terwijl ik het voordat het bekend werd helemaal zag zitten... Maja, je moet proberen ervoor te zorgen dat het je niet meer zoveel boeid, ermee zitten heeft geen zin, en als je op zoek gaat vind je het juist niet! En ALS het komt, komt het vanzelf wel naar je toe!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:47.