![]() |
[Firefox] Vraagje
Hoi,
Ik gebruik firefox al geruime tijd en ik vind het hartstikke goed werken. Alleen het vervelende is dat mijn browser in het nederlands is, en ik heb hem liever helemaal in het engels. Maar ik weet niet hoe ik dit moet doen. wat ik mij ook afvraag. Alle pagina's zoals bijvoorbeeld. google word je meteen doorgestuurd naar de nederlandse versie van google, hotmail, etc. Hoe kan ik dit verhelpen dat je naar de engelse versies word doorgestuurd? [edit] en ik heb al geprobeerd, om het te veranderen via extra->optie->kiezen-> taalgedoe, maar dat werkte niet. |
Citaat:
(vergeet niet om ff de bladwijzers te exporteren om het later weer kunnen importeren) Citaat:
Ookal heb je de engelse versie van firefox en de taal op engels staan, zal je toch alleen door google naar nederlanse zoeksite gaan (msn, hotmail niet getest) (Bij gmail kan je nog de taal aanpassen) |
Ok dankje!:), ik vind het wel vreemd dat je dan nog word doorverwezen naar nederlandse sites.
|
Dat is niet vreemd, want zelf denk ik dat google/microsoft/enz naar het ipadres van, diegene die de site/pagina bezoekt, kijkt en dan zo het land van herkomst kan herleiden.
|
Citaat:
(ik ga er van uit dat je het over de google search bar hebt tenminste..) |
Citaat:
naja;( |
Citaat:
Ze kijken ook veel naar je regional settings van windows. Daarom zit ik altijd in the United States, en heb de regionale instellingen voor de rest een beetje veranderd. |
Citaat:
Als je naar 'www.google.nl' gaat, staat er rechtsonder een link met 'Google.com in English'. En bij hotmail kun je de taal volgens mij gewoon veranderen naar Engels. Ergens bij opties ofzo. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:14. |