![]() |
MSN Virus
Ik heb een probleem, ik heb een MSN virus gekregen :mad:
Ik stuur nu telkens berichten als: - Dit ben ik naakt op de foto, stuur alsjeblieft niet door. - met mijn beste vriend op de foto !! :bloos: - HEY !! accepteer mn fotos dan ! - Kijk eens naar mijn fotos hihi :p - Jij en Ik !!!! .... kijk :P - Kijk wat ik gevonden heb :eek: Jessica Alba naakt !! - Kijk hoe erg Paris Hilton er aan toe is na gevangenschap :( Heeft iemand ENIG idee hoe je eraf komt?? Ik word er gek van!!! (logisch lijkt me) |
Ik denk dat je msn eraf moet halen, dus ook in je program files, en weer opnieuw instaleren?
|
ohw, nou lekker is dat dan... :s
|
Citaat:
Je kan ook een hijackthis-logje maken, in [centraal] spyware adware en virussen plaatsen en wachten op ons antwoord (wat iets betrouwbaarder is dan de vorige oplossing). (ondertussen sluit je msn messenger en voor je sociale msncontacten kan je ook een andere msn client gebruiken zoals amsn, miranda, enz) |
Citaat:
|
welke ziekelijke geest heeft dat virus gemaakt? ergens eigelijk ook wel grappig :evil: :evil:
|
Citaat:
is t ook niet echt een virus te noemen, meer een vervelende add-on maar ik denk niet dat herinstalleren werkt, je kan t natuurlijk altijd proberen.... |
Je Virusscan erop loslaten, dat werkt bij de meeste msn virussen (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:28. |