![]() |
!metal! kent iemand Macabre, Outburst of Avulsed?
Treden namelijk hier in Arnhem op en ik heb behoefte aan een concertje. Weet iemand watvoor metal het is? Black mot ik niet, power gaat er altijd in en de rest gaat ook wel.
Alvast bedankt :) |
macabre- 'murder-metal' (usa)
outburst death-metal (nl) avulsed=grindcore (waar ze weg komen weet ik zo niet) wel zeer de moeite waard. |
niets meer aan toe te voegen :)
en (voor de liefhebber) inderdaad heel erg de moeite waard. macabre = :cool: |
hmm...Macabre heb ik net kunnen vinden, damn, het klinkt behoorlijk ziek :D
ik heb de keuze uit die 3 of American nightmare, know your enemy, fairfight, paint the town red, born from pain (die dus bij elkaar, allemaal hardcore punk) maar daarvan ken ik ook niks, dus mijn keuze schiet niet zo op... :) |
born from pain is wel koel..
mara kzou voor dat metalgebeuren gaan :) |
outburst was toch thrash
|
macabre is live wel geinig, maar niet te lang...
Black mot ik niet [/QUOTE] wat is er mis met blackmetal :confused: |
ik zou er niet eens bij nagedacht hebben, maar gegaan zijn!
|
Citaat:
de nederlandse outburst is death-metal, of ik moet me gruwelijk vergissen... |
Citaat:
|
Citaat:
dan vergis ik me gruwelijk... wat een kutwoord trouwens, gruwelijk..... |
hehe avulsed
np Compulsive Hater maare....bereid je voor op kots |
Citaat:
wat is er mis met blackmetal :confused: [/QUOTE] hou er gewoon niet zo van, kvind eigenlijk alles wel mooi behalve dat. |
ik zou naar macabre,outburst en avulsed gaan ipv bornformpain etc. die laatste kun je nl veel vaker zien.
|
macabre en outburst zijn zwaar ok........ avulsed kenk niet..... zou er zeker heen gaan als je er in de buurt woont, en niet op vakantie bent (ik dus..)
|
Citaat:
Dat andere ventje heeft toevallig mooi gelijk tis Thrash (met hier en daar Heavy invloeden zelfs). |
Citaat:
En waar in Arnhem? Goudvishal? |
Citaat:
ik hou me maar in , ik ben de vorige keer ook al door jou gebanned..... |
Citaat:
Is dat zo? Dat heb ik niet eens gemerkt... |
the berzerker topic tijdje terug....vond je het nogal nodig om te flamen...wat ik dus niet pikte--> ban voor mij
|
Citaat:
'I wanna kill you, just because I want to, nananana, nanana' :D |
Citaat:
Yep in de Goudvishal, het andere centrum (Willemeen) sluit zn deuren in de zomer. Goudvishal is koel, want ze hebben beklikbare palen :cool: Maar ik ga toch maar naar dat hardcore feesie. |
Goudvishal ben ik bekend ja.
In het geval dat ik dan terug ben uit Wacken zal ik er wel aanwezig zijn denk ik... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ce-El-Wan: Janken doe je maar bij je moeder... |
Citaat:
|
ken 't niet, maar ik ga - besloot ik net - gewoon met judith/paralel mee ;)
|
Citaat:
[edit] het is helemaal niet duidelijk wat ik wil zeggen.. ik wil zeggen dat je hem niet moet geloven aangezien hij toch wel niet gaat :p |
Citaat:
outburst heerscht wel eigenlijk, geloof ik op ozzfest nog ff gezien. |
Citaat:
Onzin! Er wordt hier gevraagd om een omschrijving en dat kan je het beste doen door het in een hokje te zetten. Maar als je niet weet waar je over lult kan je beter je bek houden. Dat is het algemen probleem met de "metal scene" van tegenwoordig. Het wordt helemaal overspoeld door knuppeltjes die zichzelf geweldig stoer vinden omdat ze die muziek luisteren maar geen flauw idee hebben waar ze beland zijn en waar ze mee bezig zijn. Iemand die outburst voor death metal vergist heeft die band dus zelf nog nooit gezien of gehoord en loopt dus gewoon anderen na te praten wat bij voorbaat al dom is. En dient dus flink genast te worden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ff ontopic ik ken dat ik naar alle 2 ga (tsja je bent 14 en je mag niet veel van je ouders :D) dus Roel en Mjolnir, jullie kan ik daar ook verwachten? :)
|
Citaat:
|
Citaat:
haha :D Jij bent ook niet een klein beetje zielig.... edit: De metalscene wordt tegenwoordig ook overspoelt met mensen die denken dat ze overal bovenstaan en zoveel mogelijk hun best doen om anderen af te troeven met van die lullige weetjes (Grishnacks merk tandpasta ofzo) en daar blijkbaar een soort van voldoening uithalen.. |
Citaat:
praat dan niet.... |
Citaat:
maar goed dat jij zoveel verstand hebt van death metal :rolleyes: ik ken lang niet alle death metal of grindcore bands dat geef ik toe maar als jij het nodig vind om mij te bestempelen als iemand die naar een genre luister om stoer te doen..be my guest dat kan me geen fuck schelen , ik luister naar death metal e.d voor mezelf en niet om te laten zien hoe stoer ik ben... dus flikker alsjeblieft op met dat soort vooroordelen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:10. |