![]() |
[TK] Boeken, PC games en dvd's
Boeken:
Chicklit: Maagd in de aanbieding van Katherine Deauxville Man van je leven van Pamela Redmond Satran Zoete broodjes, echte liefde van Lisa Plumley Wat er ook gebeurt van Cocily von Ziegesar Kinderboeken: Jubeltenen van Rita Verschuur Informatief: Overig: De verliefde gevangene en andere liefdesverhalen Spy Girl van Amy Gray De droomfabrikanten van Harold Robbins Obsessie van Joost Heyink De Judaskus van Maïra Papathanassopoulou De laatste Tempelier van Raymond Khoury Spellen: Rollercoaster world Tv tycoon Age of Empires: Gold edition Cruise Ship Tycoon Cd's: Britney Spears - In the zone Evanescence - The Open Door Bied maar :) Reden dat ik dit spul wegdoe is dat ik er geen ruimte voor heb en er niets meer mee doe. Ik heb trouwens ook nog een camera liggen waar ik niets meer mee doe. Het batterijtje is op, maar de camera doet het goed. Het is een Zoomdate 90SR Fujifilm camera http://www.goldenimagecenter.com/Zoom60.jpg |
hey wat wil je voor al die chicklits hebben en de cd van pink.
En wat is de staat van de boeken en de cd? |
Citaat:
De cd is ongekrast en ook eigenlijk zo goed als nieuw, alles zit er nog op en aan. Hmm, alles 25 euro exclusief verzendkosten? |
zullen we t op 15 houden excl verzendkosten?
|
Citaat:
We kunnen het ook 25 incl van maken? |
waar woon je in de buurt, misschien kan ik ze wel op komen halen?
zullen t maar op V&A houden..ivp ook op onzin? ;) |
Citaat:
Ohja, ik had dat topic daar aangemaakt vw aandacht ;) Gaat sneller enz. Maar we houden het grootste gedeelte hier :p |
ik ben nu namelijk in stroe (gemeente barneveld) dus ik kan ze eventueel wel vanaaf ophalen :)
|
denk dat dat goedkoper is als versturen ivm gewicht van de boeken
|
Citaat:
|
ok beter..
doen we dan 20 :) en mijn bezine kosten? |
Dus voor hoeveel doen we het? 20?
|
Lol, tegelijk.
Nou, ik vind 20 op zich wel redelijk voor dat aantal boeken en een cd :bloos: |
doen we dat. :)
ik zal je ff mn telnummer pm-en en als jij dan ff je adres en tel wil pm en, dan kan ik ff routebeschrijving maken. denk dat t een uurtje of 7-8 word.. als ik verdwaal (altijd in arnhem) dan 9 :bloos: |
wat is the ER game?
vond je het wat? wat heb je op je pc nodig en hoeveel vraag je :) |
Citaat:
Ik vond het zelf een heel erg leuk spel, maar speel het eigenlijk niet meer. Vereisten: Windows XP, 2.0 GHz pentium 4/Pentium M/AMD gelijkwaardig of hoger, 512 MB RAM (ATI Radeon 7500 of hoger; Nvidia Geforce 2 of hoger videokaarten) DirectX compatibel geluidskaart, toetsenbord, muis, geluidskaart NB: Heeft uw videokaart geen T&L ondersteuning, dan heeft u tenminste een 2,8 GHz Pentium 4 of AMD gelijkwaardige PC nodig om dit spel te spelen. 5 euro incl? |
Spellen zijn verstuurd :)
|
Nog een boek verkocht,
|
Age of Empires: Gold edition
Is dat deel I of deel II? |
ik geloof dat het deel 1 is.
Inclusief de uitbreiding: The rise of Rome |
Hoeveel vraag je voor die cd van Britney Spears ? :o
|
Citaat:
|