![]() |
Film?? zie je die dan??
oké ben ik nou de enige, of zijn er meer personen die de volgende situatie herkennen:
je gaat met een leuke jongen (of meisje) naar de bios en dan zie je alles....behalve de film! |
slet
|
Ik ken dat niet. :)
|
nop
|
Je bent de enige. :p
Zonde van je (of zijn) geld trouwens. ;) |
Citaat:
|
op de eerste date met mn vriend hebben we idd zowat de hele film niet gezien...:o
maar ja, nu niet meer hoor, één keer, oke...,maar altijd naar de film gaan en niks zien?? |
Beetje zonde van m'n geld, he? :rolleyes:
|
Ik heb wel ooit op 'die' manier Pulp Fiction gekeken. Maar dat was niet in de bios, en dan mag dat.
|
hmm... als ik met mn vriendin ga mis ik wel eens delen van een film.. soms is dat wel irri
|
Thuis wel :D:D
*heeft toen de helft van Scary Movie gezien en heeft de rest de volgende dag maar afgekeken* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Als we naar de bios gaan niet. Mijn vriend wil zich concentreren op de film :D:D Wat een onzin topic trouwens.
|
herken ik, ik ging star wars 2 kijken met m'n vriend. Nou, okee, het was alweer te gauw pauze en toen snapte ik er nix meer van want je had het eerste deel gemist.... Gooooh, errug hoor. :D :p
|
8 euro voor seks in een zaal vol mensen?
|
Citaat:
wat voor fantasieën heb jij nou weer?? :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Lijkt me zonde van het geld voor de bios. Je gaat er toch naar toe voor de film. De rest kan elders ook wel.
|
Nee, ik ken het niet. Als ik naar de bioscoop ga dan wil ik die film gewoon zien. Ik zie er het nut niet van, blijf dan gewoon thuis! Zo kunnen mensen tenminste rustig naar de film kijken ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:00. |