![]() |
Ratatouille
Bij de sneak gezien, zeer vermakelijke film en echt enorm creatief zoals je van een pixar film kan verwachten. En het is echt een gigantische stap voorwaarts in termen van 3D rendering.
Wat vonden jullie ervan? |
ik ga misschien vandaag, maar geloof dat ze in de bioscopen waar mijn pathepasje werkt alleen de nl-versie vertonen :(
|
Ik ga 'm ook nog wel eens zien.
|
Ik zag hier een jaar geleden al een trailer van in de bioscoop, die was toen erg grappig.
Maar volgens mij is het zo'n film waarvan ze de trailer al volstouwen met de meeste grappen, waardoor de film zelf tegenvalt. Maar goed, ik wil hem best zien, ik denk alleen niet in de bioscoop. |
Lijkt me geweldig. Lovende reviews, positieve publieke reacties....klinkt goed.
|
Citaat:
Hoop iig dat ie nog draait als ik terug in NL ben. |
Hij is zo schattig :eek:
|
Iedereen vind 'm leuk. Maarja, ik geef nu eenmaal niets om animatiefilms.
|
Ik ga er binnenkort wel eens heen, ben best wel fan van Pixar geworden (y)
|
Citaat:
|
Er zijn wel wat uitzonderingen, ja. Over het algemeen geef ik niets om animatiefilms, da's beter.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik wil 'em zeker gaan zien, maar wanneer weet ik alleen nog niet. De trailer belooft veel in ieder geval (y)
|
Ik vond hem heeeel erg leuk! (Y)
|
En nou moet ik er toch naar toe. :mad: Verdammt! Scheisshunden!
|
Citaat:
|
echt een super film! The simpsons schijnt nog beter te zijn! kan niet wachten voordat ik hem ga zien...
|
Citaat:
|
Ik ben blij dat dit soort films me niets kunnen schelen, eigenlijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jawel. Want jullie zijn zo leuk en gezellig. En dan kan ik je nog kebab zien eten. (y)
|
Citaat:
|
Party pooper.
|
Citaat:
|
Citaat:
Oh, dat in Tilburg, met die snackbar, waar je om eengroenteroket ging vragen. Nee, daar ging het niet over. Helaas Marloes, de wereld draait niet altijd alleen om jou. ;) |
Citaat:
|
Weleens wat over gehoord. Zojuist opgezocht op rottentomatoes . Hoge score :eek:
|
Ik vond hem wel leuk, mooi gemaakt. :)
Geen 'echte' kinderfilm trouwens en hij duurt ook (ietsjes te) lang. Minpuntje: weinig humor. :bloos: |
Parijs ziet er werkelijk subliem uit, ongelooflijk! Het verhaal vond ik een beetje cliché over een rat die doet wat anderen hem afraden ('altijd je hart volgen') en de humor was idd aan de erg magere kant.
|
Technisch gezien zit ie fantastisch in elkaar, was echt onder de indruk van de animatie. Verhaal wat minder, typisch Disney natuurlijk en elke 'plottwist' kon je mijlen van tevoren voorspellen. Maar wel grappig en leuk om te kijken.
|
Citaat:
|
ik vond deze film juist zooooveel meer humor hebben dan meeste van de afgelopen disney films
ik vond hem geweldig(y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:50. |