![]() |
Wees stil
Wees stil
wees stil en kus me je hand door mn haar ik moet je vergeten toch lig je daar terug naar gisteren zonder gevoel zonder een droom zonder doel enkel je lichaam geen hart geen morgen geen later wees stil en kus me ik denk niet ik voel niet ik klop niet wees stil >>Ik ben nog maar een beginnende dichter, ik schrijf vooral sterke gevoelens van me af. Alle commentaar is dan ook welkom. |
Nouu, om te beginnen zou ik van 'mn' in de tweede regel 'm'n' of 'mijn' maken.
Verder vind ik het niet zo'n origineel gedicht, en het feit dat je, zoals je onder je gedicht aangaf, enkel sterke gevoelens van je afschrijft vind ik hiervoor geen excuus. Ook sterke, liefdevolle gevoelens kun je met originele stijlfiguren tot een gedicht maken waarbij de lezer denkt: "Goh, zo had ik het nog nooit bekeken. Wauw." Verder, ja, ik zou nog eens kijken naar de herhalingen en daarbij kijken of je dit eventueel wat anders zou kijken verwoorden, wat aansluit bij datgene wat ik hiervoor zei. Sorry voor alle negatieve punten die ik hier zo maar even un-deux-trois op som, maar ik heb simpelweg al zo veel van dit soort gedichtjes gelezen dat het er echt even uit moest :) |
Geen probleem, als ik de gedichten hier lees ben ik ook niet bepaald tevreden over de mijne. Bedankt!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:57. |