![]() |
[GEZ] Lowlands kaartje.
Wie heeft er een kaartje over? Ik baal heel erg hiervan, wie helpt me uit de brand?
|
Ik was eerder!
|
Zz,Alleen om je gezeur wie eerder was zou ik een kaartje al eerder aan Craig verkopen,mocht ik er een overhebben.
|
Citaat:
|
hahaha te laat.
|
up
|
Zijn ze nu al uitverkocht?
|
Citaat:
|
iemand?
|
Citaat:
|
ik denk dat tenzij je ruim 200 of 300 eruo gaat neerleggen niemand zijn kaartje kwijtwil
|
hoeveel wil je eraan uitgeven dan? zag er vanmiddag 1 voor 150 op marktplaats! maar je moet er wel snel bij zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hier een interessante misschien?
http://hobby.marktplaats.nl/toegangs...j%2B4VB4M&df=1 en er staan er nog een paar op onder de 150 euro zover ik kan zien. (op prijs geselecteerd) |
Ik heb een kaartje te koop, pm als je interesse hebt!
|
en rambo had gister ook een topic op onin datie z'n kaartje kwijt wilde
|
Even een lijstje:
Craig Rogen - 150 euro Dakus - 160 euro Cethlion - 140 euro Medúlla - 150 euro Op dit moment is het dus Dakus die het meest biedt, als andere mensen meer willen geven hoor ik het graag. Dan nog wacht ik met verkopen, omdat ik eerst 100% zeker moet weten dat ik m'n kaartje zelf niet meer nodig heb :) |
Ik kom straks met een monsterbod.
|
Pukkelpop is nog steeds niet uitverkocht
hint hint |
ik bied wel 170, wanneer weet je zeker of je het verkoopt?
|
Als ik zeker weet dat ik mijn eigen kaartje niet nodig heb, wat dus elk moment kan zijn.
|
Citaat:
|
Ik ga ook nog bieden.
|
Ok nou tot nu toe verkoop ik hem dus aan senneee voor 170 euro, tenzij iemand meer biedt en mits ik hoor dat ik hem zelf niet nodig heb. Ik had het bericht al eerder verwacht, maar ga er nog steeds 99,9% vanuit dat ik hem kan verkopen.
|
Citaat:
nog een hint hint Edit hint: voor 170 heb je een Pukkelpop kaartje + een zakcentje voor het bier! |
Citaat:
|
En op lowlands heb je geen...
Komop ey, ga je voor de muziek? zorg dan dat je uberhaupt op een festival staat dit jaar! |
Jasper bied 185 euro. :)
|
Ok ja nou ik vind het heel vreemd dat ik niets hoor, maar anders gaat hij dus naar testout.com :)
|
aah ok, ik bied 190 dan maar, nu we toch bezig zijn :p
|
wtf, dat je zoveel over hebt voor lowlands :|
|
Ik heb ook nog een kaartje te koop.
|
195 dan!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik wist toch niet dat je haar bedoelde :p |
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik vind het gewoon kut want ik wil dat jasper ook mee gaat. Als jij ook al niet ging :mad:;) |
Citaat:
Door jou schuld heb ik nou 2 dingen goed te maken. |
Citaat:
|
Klopt het nou dat testout.com geen kaartje heeft en 195 biedt op het mijne?
|
Deze boy zoekt ook nog steeds, ron de €150,- kan ik betalen, misschien dat er iemand is die zijn hart op de goede plek heeft en deze langzaam desperate wordende boy aan een ticket kan helpen. ;)
|
Hehe, hoeveel mensen wel niet over hebben voor een LL kaartje. Ik zie hier al 200, op marktplaats al 300, madness. Die vriend van mij ziet er btw vanaf, hij is een beetje koppig.
Oja, volgend jaar op tijd zijn geezers. Voor die 300 die jullie uitgeven aan 1 kaartje had ik er 4 (ik heb mijn 2 kaartjes voor 75 per stuk gekocht, gewoon op tijd zijn dus). |
75 euro per stuk? lowlands? of heb je het over iets anders?
lowlands is namelijk op z'n minst 115,- |
Ik had ze een week voordat het uitverkocht was gekocht, 2 stuks voor 150 euro. Aangezien het meisje aantal dagen erna op vakantie ging had ze het geld nodig. En ze zijn echt ja. :')
|
Relaxed.
Ik wil er 130 euro voor betalen nu. Maak me blij mensen, kom op. |
Ik zoek ook nog steeds een kaartje! Heb er rond de 150 euro voor over. :)
|
Ik zoek nog steeds een kaartje. Heb er nu één gevonden. Maar zoek er nog één.
Ze heeft er 150 voor over. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:49. |