![]() |
[Vista] Geen games
Oké ik weet dat er nog geen perfecte driverondersteuning is..
Maar Colin McRea Dirt zou nu toch wel moeten draaien onder Vista? Ik heb de Beta Forceware drivers voor de g80 kaarten.. Maar doet helemaal niks.... Edit: Don't blame the vid.. Creative heeft nog geen goeie vista drivers |-) |
Citaat:
|
Hmm...
Over de creative kaart.. als je deze op Software rendering zet in spellen, doet deze het wel.. ... Maar als ik (bijv Dirt) opstart, werkt perfect, standaard instellingen dan kani k rijden als een gek (800x600 medium detail) Maar zodra ik de ultra detail activeer, laad ie het spel en zodra je de race start dan blijft het scherm grijs (overgang van het menu naar de race blijft hangen) maar het geluid blijft het doen... Ook wanneer ik mijn Creative kaart er uit vis, doet ie exact het zelfde! Ik heb alle updates van Vista, ik heb de ge-update drivers van N-Vidia gedownload, en ik heb de Beta drivers gehad.. allebij exact het zelfde. Ik heb een XFX GF8800GTS xxx, heb je daar geen andere drivers voor nodig? of ist het gewoon de core die door de drivers wordt aangestuurd.. Als dit nog lang een probleem blijft is het bye bye Vista |-) |
klinkt bekend.. ik had Just Cause die constant blijft vastlopen.. als ik er goed uit kwam naar het bureaublad kwam er een melding dat het beeldschermstuurprogramma niet meer reageerde.. zoals al eerder door velen is geconstateerd.. als je een stabiel systeem wil hebben om te gamen moet je voor XP gaan..
|
Citaat:
straks effe een benchmark draaien op vista en dan maar XP der op knallen.. |
Ach geduld. Windows XP had ook redelijk wat problemen in het begin. :p
|
Ik heb iets gehoord over een introfix voor Dirt? Hij zou daarna wel draaien op vista geloof ik. Ook maar van horen zeggen trouwens :o
|
Citaat:
|
creative drivers zijn er, maar moet je voor betalen. download ze illegaal via internet of dien een klacht in bij creative, dat helpt vast wel. :) De klantenservice daar dient lief voor je te zijn. :)
|
Citaat:
|
Nou dan ga ik maar een poging wagen.
Een aardig doch dringend verzoek voor goede vista drivers (H) richting Creative Labs inc. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:55. |