![]() |
film om met vriend/vriendin te kijken
Ik zoek een romantische film die ik wél nog aan mn vriend kan voorschotelen, dus geen echte meidenfilm..
Iemand? |
Reconstruction
|
Misschien een film waar ook actie in zit? Zoals Pearl Harbor. Oke, dat is alsnog een onwijs romantische film, maar er zitten ook actiescenes in :D
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Groundhog Day.
|
Fong Sai Yuk (y)
|
High Fidelity
True Romance Eternal Sunshine of the Spotless Mind Lost in Translation En verder niks :) |
Amélie
Un long dimanche de fiançailles Eternal Sunshine of the Spotless Mind Notting Hill Bridget Jones |
Dogville (Y)
|
Bin Jip.
Of anders American Beauty. |
Sowieso kijken:
Garden State Im Juli Yeopgijeogin geunyeo - My Sassy Girl Los Amantes del Círculo Polar Nae meorisokui jiwoogae - A Moment to Remember La fille sur le pont Walk the Line Deze kon ik zelf ook (erg) waarderen, maar sommige kerels vinden het wellicht te romantisch: Before Sunrise Before Sunset Keulraesik - Classic Love Actually Nae yeojachingureul sogae habnida - Windstruck Parang-juuibo - My Girl and I Yeonae soseol - Lover's Concerto en in mindere mate Elizabethtown Films waarin vooral relatieproblemen centraal staan: Closer The Last Kiss Fa yeung nin wa Romantische films waarin de romance niet centraal staat (Ja!): Abre los ojos - Open Your Eyes / Vanilla Sky The Illusionist En films die al genoemd zijn maar die ik nog een keer wil noemen: Eternal Sunshine of the Spotless Mind Lost in Translation Bin-Jip - 3-Iron High Fidelity moet ik ook maar eens gaan kijken. |
Hitch lijkt me 'n goede keuze. Gaat over een dating-expert die zelf datingadvies nodig heeft :D
|
Walk the Line vond ik een vrij saaie film. Die zou ik eigenlijk niemand aanraden, behalve liefhebbers van muzikale Biografieën.
Maar goed, de heetste aanrader is sowieso nog niet genoemd: Bonnie & Clyde :D |
Man on fire vond ik echt een goede film daarvoor.
Mooie combinatie van drama/actie. |
Ik vond High Fidelity eigenlijk helemaal niet zo bijzonder :o
Maar ik kan Jack Black dan ook niet uítstaan, dus dat scheelt. Verder stonden in de post van Reynaert al mijn tips al, nl. deze: |
Don Juan deMarco met Johnny depp
|
Jack Black is super. <3
En ik denk nu aan Moulin Rouge. Die is echt cute. |
Citaat:
Ik moest ook even denken aan Moulin Rouge, maar ik vraag me af of je daar veel mannen blij mee maakt. |
Iets uit de Za ginipiggu-serie doet het altijd goed.
|
Citaat:
|
Ik vond Moulin Rouge ook wel alleraardigst. Een van de weinige musical-films die ik wél enigszins kon waarderen, vanwege de cast en de muziekbewerkingen.
|
Pretty Woman. :o
|
Moulin Rouge (n) Ik vond het al een kutfilm met kutdansjes en overdreven romantische scenes. Mijn vriend zou die film helemaaaaaal haten :D
|
Het leuke aan Moulin Rouge vind ik dan ook dat het juist een beetje een parodie is op de musical (uit het niets kunnen ze ineens wereldhits zingen). En vandaar dus ook alle overdreven dansjes en overromantische scènes.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:20. |