![]() |
'Piepend' toetsenbord
Hallo,
Als ik X(3of 4 ofzo) toetsen tegelijk in druk dan piept mijn PC en dan werkt de Xe toets niet. En dat is naar, aangezien ik gister een spelletje aan het spelen was waar je veel toetsen tegelijk in moet duwen. Waarom is dat? En vooral hoe los ik dat op? (WinXP + PS2(??) toetsenbordingang + standaard Logitech toetsenbord.) |
heb je al een ander toetsenbord geprobeerd?
|
Het hangt er bij sommige toetsenborden vanaf welke toetsen je indrukt. Wanneer je bijvoorbeeld 2 pijltjes intoetst, kun je bij de meeste toetsenborden maar een andere toets erbij indrukken.
Wanneer je toetsen kunt remappen zou je bijvoorbeeld de pijltjes kunnen vervangen door WASD, veel toetsenborden kunnen meer knoppen tegelijk ondersteunen vanaf dat gebied op je keyboard. |
Ik heb ook iets raars in een spel. Als ik een aantal toetsen indruk, ik geloof 'Q + E' (combi voor achteruit kijken) en vervolgens 'Pijltje omhoog', dan doet het 'Pijltje naar links' het niet, en 'Pijltje naar rechts' het wel :s
|
Yeah, heb ik ook, het toetsenbord (of de besturingssystemen) trekt zoveel zoveel gelijktijdige input simpelweg niet.
|
USB 2.0
Amen. |
Ook een USB (1.x/2.0) ramplank kan daar last van hebben...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:45. |