![]() |
orange happy hours..
ik heb me daar perongeluk voor aangemeld, je bent namenlijk al aangemeld als je op het verkeerde knopje drukt, en nu ben ik al in één keer 5 euro van mijn beltegoed kwijt. En ik weet niet hoe ik me ervoor af moet melden, want dat is nergens duidelijk, en ik ben ook al 3 euro ofzo kwijt aan het belln naar de *** klanter service van orange.. maar dat hielp ook niet echt, want ze vermelden nergens hoe je je kan afmelden (alleen welk nummer je moet bellen).
dus ik hoopte dat mischien iemand anders het wel wist :s |
Misschien weet Piloff het. Zij werkt(e?) bij de klantenservice van Orange.
|
oh:)
mijn broer ook, maar hij werk voor een andere afdeling (internet enzo) |
werkte. Bellen na 12u 's nachts, dan krijg je het snelste een medewerkers aan de lijn., tis kut op het callcenter daar. :)
|
Ik werk in de Orange Shop.. ff klantenservice bellen idd of langsgaan bij een winkel, daar kunnen ze hun eigen helpdesk bellen die het binnen 2 minuten uitzet..
Klantenservice kun je trouwens ook bereiken met vaste telefoon: 0628500777 -> dan kost het je niet zoveel beltegoed.. |
1244 en dan het menu volgen, dan kan je er tot het eind van de periode gebruik van maken.
Of idd klantenservice bellen, en dan is het binnen een minuutje uit. Ja, ik werk er zelf |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:32. |