![]() |
[GEZ] Sarah artikelen
Ik ben op zoek naar spullen die ik kan gebruiken op m'n moeders 50ste verjaardag. Dingen als slingers, letters, uithangborden, etc.
Wie heeft er thuis nog dingen liggen? |
Wanneer is ze jarig? Wij hebben thuis nog ergens Sarah-shampoo maar ik kom pas eind augustus pas weer thuis....
|
Ze is 4 september jarig. Maar eigenlijk bedoelde ik meer dingen die gebruikt kunnen worden als versiering (zowel binnen als buiten). Dus slingers, (ongebruikte :p) ballonnen, zo'n hulde-bord, etc.
Toch bedankt. |
bij de xenos heb je een opblaas 50 (wist je misschien al) en kost nog geen 2 euro
|
Weet je toevallig of ze er nog meer hebben?
Want we hebben hier geen Xenos in de buurt en ik wil er best eentje op gaan zoeken, maar liever niet alleen voor een dingetje van 2 euro :p Zou mooi zijn als ze er nog wat andere dingen hebben. |
Citaat:
papieren platen, slingers, vlaggetjes enz wij hebben deze week een abraham gehad en in de meeste speelgoedzaken gooien ze je kapot met die dingen dus even zoeken! ;) |
bij de xenos is volgens mij alleen die opblaas dingen.. en slingers enzo..
ik weet niet waar je woont maar misschien kan je ´gewoon´ in een grotere plaats eens flink winkelen |
Citaat:
Maar ik kan me zo voorstellen dat er forumers zijn die nog spullen over hebben. Je gebruikt alles natuurlijk maar 1, hoogstens 2 keer. |
ik moet nog ergens zo'n opblaas-50 hebben liggen, maar waar :s als ik hem vind mag je m hebben
|
Citaat:
wij hebben helaas niets sorry :) |
ik heb ook niks, maar ik vraag jou wel, Balance, als mijn moeder 50 wordt ;), in april pas...
Een ex-collega van mij had een verkeersbord met 50 (van 50 km/u) geleend voor in de tuin, met de foto van haar moeder eronder geloof ik. Maar weet niet of je die zomaar kan krijgen... zij werkte nl bij de gemeente. |
Citaat:
|
Mn moeder is onlangs 50 geworden dus we hebben wel van die troep liggen ja, het is dus wel al eens gebruikt.
|
Wat heb je liggen?
|
Citaat:
Een soort grote blikken button met zuignap waarop staat '50 and sexy' Volgens mij hebben we ook nog een slinger, maar ik weet niet waar die ligt, moet ik vragen als er iemand thuis is... |
Heb je een idee wat je er voor wilt hebben?
|
Ik zal even informeren wat het gekost heeft :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:38. |