![]() |
Met je geliefde of een ander iemand waarmee je plannen had.
|
ja vorig jaar op vakantie in griekenland met mijn toenmalige vriendje, ik ga niet in details treden hij kon op meerdere manieren zijn poten niet thuis houden :mad:
|
Mjah....
Avonden met m'n ex.. Bijvoorbeeld toen ik 3 dagen met hem weg was in een hotel. Als ik bij hem thuis was dan was het altijd knuffelen en doen en oh zo jammer dat ik dan weer naar huis moest. Maar toen was het echt 3 dagen bij elkaar, zonder gezeur van ouders, etc. Dus ik dacht, nou, beter!! Maargoed, dus we gingen naar bed, ik had speciaal wat leuks gekocht en aangetrokken voor de gelegenheid zeg maar... Nou jah, ik moest 'm echt half bespringen voordat hij me begon te zoenen en daarna viel hij gewoon zomaar in slaap. Mannen...:confused: |
Mja ik krijg ook wel eens ruzie ofzo als dat ik verwacht had dat t kei gezellig zou worden, maar dat hoort erbij denk ik. Of soms denk ik dat ik alleen met hem ben en dan is zijn moeder ook thuis :)
|
Citaat:
|
yep ... herkenbaar, je hebt het idee in je hoofd om sex te hebben, hebt daar ook iets leuks voor gekocht maar dat bevalt haar dus zo absoluut niet ... dat je de hele avond ruzie hebt!
|
Het komt bij iedereen toch wel eens voor dat je je verheugt op een gezellige avond samen, maar dat het uitdraait op een ruzie ofzo?! :confused: :rolleyes:
|
Euh... ik was uit en ik was van plan te proberen een leuke jongen te versieren, maar hij had toen net wat met een ander en vervolgens heb ik ietwat teveel gedronken, bij een groepje pedo's terecht gekomen met m'n vriendin en heb ik met 4 jongens gezoend :o
Stelletje eikels ook, hebben ons toen praktisch aangerand... nou ja net zo stom van ons ook, magoe. :o:o:o |
oeh zekers wel ja :) we hoorde ineens dat we samen (mijn lief en ik) op 1 kamer mochten slapen :) was feest natuurlijk :D
|
Ja.
|
jaaa, zo vaak...
ik zeg meestal maar tegen mezelf dat et geen reet aan wordt.. kan het altijd beter worden.. :D :D :D |
ja :(
|
ja, zowel (y) als (n)
|
Ja, afgelopen zaterdag...
|
ja zekers maar dat ga ik lekker nie vertellen:):)
|
*zucht*afgelopen carnaval.. :(
maar ja heb er uiteindelijk wel mijn toemalige vriendje ontmoet :) Luv you sweettie! |
de dag dat we een jaar samen waren
|
Ja hoor, is wel vaker gebeurd, maar dat was niet altijd negatief :)... ik heb ook wel eens een avond heel anders laten lopen dan hij gedacht/ gehoopt had :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:29. |