Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Studeren (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=88)
-   -   ib-groep / aanmelden (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1611471)

honnybun 29-07-2007 20:14

ib-groep / aanmelden

hallo,
ik maak me een beetje zorgen want ik wil rechten gaan studeren in Groningen, en 13 augustus begint te introductie.. maar tot voor kort stond ik nog ingeschreven bij de uni van Utrecht. Ik heb ongeveer een maand geleden een wijzigingsformulier opgestuurd naar de ib-groep....Maar nog steeds geen bericht ontvangen dat ik nu in Groningen sta aangemeld.

Is de ib-groep altijd zo traag of moet ik me zorgen gaan maken? En als er nou iets mis is gegaan met dat formulier, kan ik me dan nog wel alsnog aanmelden? Tot wanneer kan dit officieel?

Poggy 29-07-2007 20:20

Bij mij kwamen wijzigingsformulieren zo ongeveer na 2 weken binnen. Je kan anders ook even bij mijn ibgroep kijken of het gewijzigd staat (als je dat hebt uiteraard). En als er iets mis is gegaan kan je je nog wel aanmelden, volgens mij kan dat zelfs begin september nog als je geluk hebt.

Jeroenjeroen 30-07-2007 14:50

Je kan het ook zijn bij Mijn Ib-groep.. Even inloggen op www.ib-groep.nl en je weet of het door is gekomen. Ongeveer een week na wijziging komt het daarop te staan dus bij jou moet het er sowieso wel staan (als het goed door is gekomen).

Ik ben trouwens zaterdag nog van studie geswitcht en hoop dat het op tijd verwerkt wordt. :confused:

duivelaartje 30-07-2007 15:14

Citaat:

Jeroenjeroen schreef op 30-07-2007 @ 15:50 :
Je kan het ook zijn bij Mijn Ib-groep.. Even inloggen op www.ib-groep.nl en je weet of het door is gekomen. Ongeveer een week na wijziging komt het daarop te staan dus bij jou moet het er sowieso wel staan (als het goed door is gekomen).

Ik ben trouwens zaterdag nog van studie geswitcht en hoop dat het op tijd verwerkt wordt. :confused:

Medische natuurwetenschappen, klinkt interessant. Nieuwe studie? :o

Jeroenjeroen 30-07-2007 21:18

Citaat:

duivelaartje schreef op 30-07-2007 @ 16:14 :
Medische natuurwetenschappen, klinkt interessant. Nieuwe studie? :o
Niet zo heel nieuw :) 5 jaar ofzo. Maar het is een soort biomedische wetenschappen maar dan exacter.. Dus minder biologie, meer SK/NA :) Ik kwam er ook pas vorige week achter dat de studie bestond.

duivelaartje 31-07-2007 10:20

Citaat:

Jeroenjeroen schreef op 30-07-2007 @ 22:18 :
Niet zo heel nieuw :) 5 jaar ofzo. Maar het is een soort biomedische wetenschappen maar dan exacter.. Dus minder biologie, meer SK/NA :) Ik kwam er ook pas vorige week achter dat de studie bestond.
Oh, klinkt interessant! :)

wup 31-07-2007 18:00

Bel anders even naar de IB-groep, of stuur even een mailtje, dan weet je of het goed is gekomen.

honnybun 31-07-2007 22:28

heb gebeld en ze hadden niks ontvangen :s raar gedoe ook altijd

roosjemarijn 02-08-2007 19:00

Bij mijn vriend duurde het ongeveer 5-6 weken voordat ze eindelijk de universiteit hadden veranderd bij de IBgroep.. het kan dus wel even duren.

wup 03-08-2007 11:46

Citaat:

honnybun schreef op 31-07-2007 @ 23:28 :
heb gebeld en ze hadden niks ontvangen :s raar gedoe ook altijd
Oeh, das wel kut. Gaat het nu wel goedkomen?

Dropjojo 04-08-2007 11:13

Citaat:

wup schreef op 03-08-2007 @ 12:46 :
Oeh, das wel kut. Gaat het nu wel goedkomen?
ja de studie was gewijzigd zeiden ze, bel ik 3 dagen later naar de uni voor mijn studentennummer.. weten ze daar nog van niks, maar dat is op zich niet zo'n ramp, komt wel

nu het volgende probleem... blijkbaar hebben ze het ook verkloot met mijn stufi en ov en die krijg ik op dit moment dus ook niet, moet ik dat weer gaan regelen

ik begin bijna aan mezelf te twijfelen :(

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:12.