![]() |
tantra sex
Hallo!!
Naar aanleiding van het programma 'beter in bed' van afgelopen vrijdag wat vraagjes over tantra sex. Wie 'beoefend' dit? Wat je ervaringen er tot nu toe mee? Hoe ben je erop gekomen? groetjes! |
Dat is toch dat je urenlang tegenover elkaar zit en door héél hard te denken keiharde pr0n te hebben klaar te komen?
|
De enige ervaring die ik daarmee heb is een trilding tegen je snikkel aanlegen en dan een uur ofzo of hoe lang het duurt, dat is immers voor iedereen verschillend, ontspannen op je bed liggen met chille muziek, dan krijg je een superorgasme! Met een vrouw zou ik dat zolang nooit volhouden.
|
Oefenen, en dan een mega orgasme, maar het uitstellen is jammer...
|
Dat programma is trouwens het toppunt van belachelijkheid.
|
Citaat:
Ernstig inderdaad. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar volgens mij zijn er wel duizend manieren van tantra seks en wat ze daar hebben laten zien was wel erg minimaal volgens mij... veel dingen die ze daar laten zien pas ik wel vaker toe maar dat zie ik ook niet echt als ''tantra seks'' ofzo :o |
Citaat:
Ik lag in een deuk toen ik het zag.. en nu weer :o Als je meer wil weten over tantraseks, kun je daar vast meer op internet over vinden. Sommige aspecten ervan lijken me best interessant, maar ik heb er verder nog geen ervaring mee :p |
|
Citaat:
|
je had eerst de engelse versie en nu weer de nederlandse ofzo??
|
1
|
Citaat:
|
Mwah, niet echt beoefend ofzo, maar met m'n ex wel van die ademhalingsoefeningen gedaan uit zo'n trantraboekje. :p Ik moet zeggen, als je eraan denkt en het lukt ook nog terwijl je bezig bent dan geeft het wel een veel beter gevoel dan gewoon casual seks, zegmaar. vond ik.
|
Citaat:
|
ik vind het ook wel een beetje een apart programma, vooral die vent inderdaad. Als hij mn mond open doet komt dr eerst zo'n smak geluid uit :s bah
anyway.. ik ga wel ff op internet zoeken:p maar blijf vooral je ervaringen enzow posten:) thynx |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:37. |