![]() |
Spelletjes op je GSM
Hej, ik vroeg mij af of er veel mensen zijn die voor zijn/haar telefoon spellen of wallpapers etc. downloaden/kopen?
Ikzelf vind het toch aan de dure kant om bv. €4,50 voor een spelletje te betalen, of €2,20 voor een ringtone die je ook zelf op je telefoon kunt zetten via de computer? :confused: |
Nee, als ik dat zou willen zou ik ze gratis kunnen downloaden en via bluetooth / usb op mijn telefoon kunnen zetten. Maar dat wil ik niet.
Verder snap ik het doel van dit topic niet, want als je download tips zoekt, die zijn verboden.. |
is ook veel te duur, maar zolang er debielen zijn die het ervoor willen betalen, blijft het ook zo duur.
|
Ik zoek geen tips, ik vraag mij af hoe de rest erover denkt? En of ze het vaak bestellen en of ze het zelf niet aan de dure kant vinden? Hetzelfde als die abonnementen waar je je lid van kunt maken.. Die zijn ook vrij prijzig?
|
0,0 never niks niet nada nooit kansloosgedoe
enverderhoortdithierniet slotjekthnxbye |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoort dit topic dan niet hier? In de kantine kan toch vanalles?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gadgets & Elektronica
Alles over je mobiel, digitale camera, de nieuwste mp3 spelers en de gekste gadgets. |
Alles met een doel wel ja. Ik vraag me een beetje af wat je nou met dit topic wilt. Je vindt het zelf te duur, en wilt het dus niet doen. Waarom wil je dan nog weten of anderen het wel doen? :confused:
Zoals ik al zei, als je geintresseerd bent in die zooi op je telefoon kan je het gratis doen, zo niet is dit ook geheel niet interessant. En verder kan die zooi gekocht worden ómdat er mensen zijn die het kopen. Voornamelijk 15 jarigen die 'cool' willen zijn. Dus dat. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Verplaats dan maar! :eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Op een schaal van 0 tot 10 van pathologisch trieste kansloosheid, scoren GSM-spelletjes 20.
|
Citaat:
|
Slotje. :)
|
Citaat:
|
Idd, als je met de trein reist kan het wel leuk zijn..
|
Lief zijn! ;)
Op zich kan het op allebei, maar hij past denk ik beter op : >> Gadgets & Elektronica |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Toen ik m'n telefoon net had heb ik wel wat spelletjes gekocht omdat ik toch m'n abonnement tegoed niet opkreeg. Het is wel aan de dure kant inderdaad en tegenwoordig moet je overal lid van worden. Toen ik hem net had kon ik bij jamba nog gewoon 1 spelletje kopen, nu moet je het met 4 tegelijk doen geloof ik (n)
En uiteraard nog de wap-kosten erbij als je het spelletje gaat downloaden. |
Telefoonspelletje zijn wel prima, ik heb een mda compact, waarop ik worms gezet heb, en tetris. Dat zit ik in de trein best vaak te spelen. Betalen voor zulke spelletjes zal ik nooit doen, huisgenoot van mij is nogal technisch en heeft zo ongeveer alle mobiele applicaties die er zijn in een mapje op de server staan, wat in mijn geval betekent dat ik ze gratis heb. Ik zal nerver nooit iets bestellen via jambaof betalen voor een ringtone.
|
Citaat:
|
wat me nog het meeste stoort aan die ongein is dat het me dwingt mijn afstandsbediening te gebruiken als ik tv kijk..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:02. |