![]() |
Watvoor interessante oude mails heb jij in je mailbox?
Vind je nog iets leuks, interessants als je in het achterste van je mailbox graaft? Of mss heb je nog oude mailadressen met leuke mails? :p
|
Pfft, toen ontving ik nog dagelijks moppen. ;(
Citaat:
|
Jezus :D
Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw e-mailbericht. Je heeft in deze zin geen invloed op de vorm van worden omdat je hier het meewerkend voorwerp is. De zin kan herschreven worden als 'iets wordt jou gevraagd'. Daarom is de juiste vorm: Op het examen wordt je gevraagd de teksten te vergelijken. Met vriendelijke groet, Lineke Oppentocht, redacteur Van Dale Taalweb. -------------------------------------------------------------------------------- Van: Naam [mailto: email@hotmail.com] Verzonden: dinsdag 25 april 2006 11:13 Aan: Van Dale Helpdesk Nederland Onderwerp: Vraag voor de Van Dale Helpdesk We komen er niet uit op het forum van scholieren.com. De gestelde vraag op het forum http://forum.scholieren.com/showthre...eadid=1399857: - Op het examen word je gevraagd de teksten met elkaar te vergelijken - Op het examen wordt je gevraagd de teksten met elkaar te vergelijken Welke van de bovenstaande is goed? Alvast bedankt! |
die laatste (y)
ik ga even zoeken, maar ik ben vrij opgeruimd, dus ik verwacht eigenlijk niks te vinden :) |
Ik bewaar alleen privémails. :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb er nog eentje met het antwoord op de vraag of je geflitst kunt worden als je te hard langs een flitsding fietst :D
|
Citaat:
|
Een discussie met Yoshimare over wie er meer gelijk had over de spelling van de verleden tijd van quoten :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
@ Hanneke ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
:d
|
Ik bewaar al m'n mails :bloos:
|
Citaat:
|
"You are currently using 382 MB (13%) of your 2882 MB."
Na iets meer dan een jaar. Ik heb dus 10 jaar nog voor deze account. :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
:bloos:
|
Alles vanaf mei 2001 staat nog op m'n pc :o
Op zich ben ik helemaal niet zo bewaarderig, maar dankzij mijn pure gemakzucht ben ik er wel achter dat een goed archief vaker makkelijk is dan je denkt. :o |
Ik heb alle interessante en leuke mails van de afgelopen 4-5 jaar nog in mn mailbox zitten :o
|
Ik heb nog een mailtje met foto's van mijn opa, de dag voor hij stierf. Die doe ik nooit weg.
|
Citaat:
|
Hoi mepsteen,
Bij deze wil ik je melden dat je gebanned bent van het forum. De reden hiervoor is: mooi, dus de sijwonden in je onderarmen zijn genezen?. Voor meer info kan je mailen naar: ieke@scholieren.com. Je ban is van het type: 2 dagen (Afkoelban), en zal duren tot en met 13-08-2006. Na deze periode mag je mailen naar ieke@scholieren.com voor een unban, indien dit dan nog niet gebeurd is. Met vriendelijke groet, Ieke ieke@scholieren.com Scholieren.com vond het blijkbaar niet leuk dat ik dat aan iemand vroeg... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:38. |