![]() |
spoken word
hoi jongens!!!
Een vriendinnetje stuurde me net dit en ik vond het erg vet. Ik ben sowieso wel fan van spoken word, zoals "everybody's free (to wear sunscreen)" van Baz Luhrman. Een nummer dat iedereen wel zal kennen, maar bijvoorbeeld Buddy Weakfield met Convenience Stores vind ik echt een aanrader. Hoe voelen jullie je over het spoken word? Hebben jullie nog goeie tips? |
sommige dingen kan ik wel hebben zoals "the raven" van poe door Lou Reed.
het bovenstaande filmpje vind ik ontzettend kut |
misschien is het mijn christelijke grondslag dat ik het waardeer, dat zou zo kunnen.
The Raven is echt een ultiem gedicht voor een spoken word nummer, op youtube staan er echt veeeel. Christopher Walken onder andere en de briljante versie van de simpsons, al weet ik niet of dat nog echt onder muziek valt :p |
spoken word show van Danko Jones (Y).
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dans Le Sac vs Scroobius Pip hebben toch ook het internethitje "Thou Shallt Always Kill"
opzich wel grappig |
Citaat:
|
Citaat:
Dat zegt al genoeg lijkt me (y) |
Citaat:
|
Mimesis - Art Imitating Life is een ambient album met spoken word. Vrij vage teksten maar erug sfeervol. Aanrader (Y)
|
irony of it all van the streets
|
Kubus & Bang Bang aantal nummers vind ik ook wel spoken word. met name de nummers Conflict Diamonds en Learning Curve. Conflict Diamonds is wel op youtube te vinden.
|
dan le sac en scroobius pip komen trouwens ook op lowlands. zondag van half zeven tot half acht geloof ik.
|
Handig voor karaoke, maar verder zie ik de meerwaarde er niet van in.
|
Die nukka kan gewoon niet flowen.
Afgedankte rappers. |
|
Chris Rock - No sex (in the champagne room)
! |
buddy wakefield is idd wel tof. ik moet dei spoken word dingen van henry rollins ook nog es checken.
|
Citaat:
|
:nono:
|
volgende keer zal ik het niet op je gevoelsleven betrekken snorrie
|
Be Safe - The Cribs
|
Citaat:
|
Citaat:
|
thou shalt is 10378202 keer gaver.
|
vorige week toevallig trouwens ook weer es wat van jellof biafra gedownt, hoewel dat wel een wat andere vorm van spoken word is.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:12. |