![]() |
slechtste sequels :)
voor een filmsite schrijf een artikel over slechte vervolgen.
bijv. hannibal rising. wat vinden jullie de meest slechte vervolgen oftewel, een deel 2 die zo slecht was dat deel 1 zich er nog voor schaamt? |
Dumb & Dumberer en The Mask II.
Omg, zo waardeloos slecht :( |
slechtste ooit: butterfly effect II
|
Butterfly Effect 2, bestaat die? :\
Police Academy vervolgen, Revenge of the Nerds vervolgen, Problem Child vervolgen, Look Who's Talking vervolgen, Blair Witch 2, Beverly Hills Cop vervolgen, etc. etc. |
Citaat:
enne geen films noemen waarvan deel 1 al kut was ;) |
Grease 2
|
Cruel Intentions 2 en 3. Kutter dan kut.
|
Jurassic Park 2 en 3.
|
Citaat:
|
Scary movie 4
|
Een beetje, al het bovengenoemde. :)
|
Is het niet zo dat sequels per definitie slechter zijn dan de voorganger en slechts in zeldzame gevallen beter zijn?
|
Dirty Dancing 2
|
Ik ben lui, dus ik stel alleen voor dat je even googled op "worst sequels." :o
|
Analyze That was ook niet echt super :o
|
Father of the Bride 2. :|
Alle sequels uit de ANOES-reeks. :| |
Bij Nightmare on Elmstreet vond ik ALLE vervolgen honderd keer beter en leuker dan de eerste film. Die probeerde namelijk eng te zijn, wat niet echt lukte.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De vervolgen op "Jaws" waren ook tenenkrommend. :s
|
Starship Troopers 2. Duidelijke winnaar.
|
matrix ofcourse
|
en home alone
|
Wes Craven's The Hills Have Eyes II.
Een afgrijselijk vervolg op een toch al extreem slappe film. |
Kickboxer 2, die trainingsscenes met Xian waren zo belachelijk kort en
Spoiler
|
Na Home Alone 2 was het niet meer leuk.
Beethoven heeft er ook teveel. |
Rocky V
Huu. |
Air Bud Golden Receiver, ook nog zo'n mooie.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De tweede hellraiser.
|
Citaat:
|
hypercube (n) :(
|
|
Citaat:
|
The Godfather II.
|
Citaat:
pff deel 1 was ook dramatisch slecht.. kijk hem eens een tweede keer dan zie je pas hoe ongeloofelijk veel fouten er in die film zitten, het verhaal klopt van geen kanten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
- waar is zijn gigantische tumor gebleven? (hij slaat alle herinneringen op uit zijn 'andere' levens, maar bij de laatste keer ineens niet meer) - waarom geldt de butterfly effect ineens niet meer als hij zijn handen in die pinnen ramt? er waren nog een stuk of 4,5 fouten die me tijdens de tweede keer opvielen maar ik kan ze niet meer ophalen. maar eerlijk is eerlijk, Aston Kutcher viel 100% mee. |
Citaat:
maar nog steeds flink bagger inderdaad. |
Citaat:
(En ik heb ze eerlijk gezegd niet eens écht gekeken. Het is meer een kwestie van even lachen om de schrijnende incompetentie in willekeurige scenes) |
Teenage Mutant Ninja Turtles III
|
Citaat:
|
Zo te zien op Rottentomatoes zijn er nogal wat rotte juinen op komst:
- Daddy Day Camp - Rush Hour 3 - Resident Evil: Extinction - Jurassic Park 4 - The Punisher 2 - Evan Almighty - F4: Rise of the silver surfer pluspuntje: the Bourne Ultimatum is een van de betere films van dit jaar (y). En dat voor een deel drie in de reeks... |
Het is ook niet zo moeilijk om een derde deel in een bijzonder slappe serie beter te laten zijn dan de eerste twee delen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Blair Witch II. Verschrikkelijk.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:19. |