![]() |
Hulpmiddelen
Ik vroeg me af welke hulpmiddelen e.d. jullie allemaal gebruiken in bed.
TS begint: Bij de Viva (dacht ik) zat een orgasmecreme van de christine le duc. Gister samen uitgeprobeerd. Voelde er eigenlijk niets van. Verder hebben we wel eens handboeien en zo'n trilpenisding gebruikt. Maar tot nu toe vonden we dat allemaal niet erg geweldig. |
verder dan massageolie ben ik nog niet gekomen. al heb ik wel pluchehandboeien in huis. Maar dat is vooral heel erg melig.
Oh nee wacht nu lieg ik, we hebben wel eens een spelletje gedaan met een blinddoek en dan moeten raden met wel dingetje je gestreeld wordt. raad je het goed, dan krijg je een massage, heb je t fout dan word je bewerkt met een ijsblokje :P |
Weet er iemand goedkope massageolie waar je bijv ook mee om en in de schaamstreek mag komen? Ik heb het weleens gehoort dat je bijv een liter van die zooi voor 5 euri kan kopen..?
|
Massageolie, theedoeken als blinddoek, douchekoppen... Verder kan ik me even niets bedenken, dus er zal verder niets boeiends geweest zijn.
|
Citaat:
Massageolie uiteraard. Mintglijmiddel, voor een prikkelende sensatie! maar daar merkten we toen niets van. :| Verder van die condooms met ribbeltjes enzo, die waren in de aanbieding en dat was maar goed ook, want ook niet echt bijzonder. En ook zo'n trilpenisding :p met een vlindertje erop! Die vond ik wel eh, aardig leuk werken. :bloos: Alleen jammer dat die kleine batterijtjes zo snel leeg zijn. |
Citaat:
|
Idd, t spul zat bij de yes K vond het hoofdzakelijk koud aanvoelen... Vrij saai...
En idd, blinddoeken dat soort dingen... |
Met exen wel een en ander.
Handboeien, vibrator, massageolie... |
Ik moet zeggen dat van die dobbelsteentjes wel erg goed kunnen werken. :bloos:
|
Citaat:
OT: condooms met ribbels, zo'n rubberen ring met ribbels voor over mijn piemel, blinddoeken... vast nog wel meer dingen, maar kan er nu niet zo snel op komen. Ook vaak gewoon dingen die toevallig in de buurt liggen. :p |
Citaat:
|
de vriberende duck :D
|
Ik friggin' Haat jullie :p
|
euhm tsja.. ik heb 2 paar handboeien, 1 paar van zwart kleurig staal. Voelt niet echt lekker aan de polsjes dus heb ik nog een set met klittenband polsdingen gekocht.
Verder heb ik een pocket rocket (Christine), een simpele vibrator, natuurlijk glijmiddel, nog een klein trildingetje, soms koop ik de durex vibrations. En een soort van blinddoekje. Verder kan ik je altijd kaarsvet, massage olie en verdere huistuin en keuken middeltjes gebruiken. Pas op met de bleek ;) xxx |
Handboeien, die dobbelstenen, condooms met ribbels (werkt voor geen meter), Viacreme (idem dito) en ijsblokjes (werkt wél (y))
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:00. |