![]() |
Postbank
Ik wil graag inloggen op www.postbank.nl maar na twee keer een fout wachtwoord/gebruikersnaam te hebben ingevuld doet ie het alsnog niet.
Nou was mijn vraag: kan het zijn dat ik een van die twee heb veranderd? Of blijven die hetzelfde zoals je ze hebt aangevraagd? Alvast bedankt! |
Je wachtwoord kan je veranderen. Je wordt na een boos ook gedwongen het te veranderen. Op die manier heb ik ook eens 3x het foute wachtwoord ingevoerd (met als gevolg: geblokkeerd). Ik wist toen niet meer waarin ik m'n wachtwoord ook al weer veranderd had :D
|
je kunt via de site nieuwe inlogcodes aanvragen; dit duurt 5 werkdagen. Ga ondertussen niet opnieuw proberen of je je wachtwoord weet, dat houdt in dat je opnieuw inlogcodes moet aanvragen en weer 5 werkdagen verder bent. (Ik heb het geprobeerd en moest dus 14 dagen wachten op inlogcodes...)
|
het inloggen bij de Postbank is als je het voor de eerste keer moet doen wat onoverzichtelijk. De inlog procedure luisterd vrij nauw ivm beveiliging, maar als je eenmaal hebt ingelogd kun je je gebruikersnaam laten opslaan (indien je de PC niet met anderen hoeft te delen) maar bij het inloggen moet je wel telkens je wachtwoord invoeren. Tenslotte moet je rekening houden dat Postbank een verzoek doet om je wachtwoord te wijzigen (gebeurd dacht ik 1 keer per jaar) waarbij je moet inloggen met je huidige wachtwoord en vervolgens een nieuw wachtwoord moet aanmaken.
Als dit allemaal goed werkt heb je ook nog een aanmeldings procedure om geld te kunnen overmaken mbv tancodes (cijferlijst) ook dit luisterd heel nauw, 2 keer fout aanmelden is meteen blokkade (ivm veiligheids redenen!) Moraal van dit alles, goed kijken en opletten voordat je een actie uitvoerd! |
Ik heb hetzelfde probleem. Al een paar keer nieuwe inlogcodes aangevraagd doordat ik verkeerd had ingelogd. Weet iemand wat ik fout doe?
Ik kan maar niet inloggen |
Hè dat is echt vervelend, en daar krijg je nergens een bevestigingsmail van waarin staat:"Je hebt je wachtwoord veranderd in dit en dat.."
En hoe lang duurt het voordat je opnieuw kan proberen? Of is dat net zolang totdat je het weer goed hebt want dan moet ik echt een nieuwe aanvragen en bah(N) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En je mag 3x proberen. 3x fout = geblokkeerd. Dan moet je opnieuw wachtwoord en gebruikersnaam aanvragen en daar gaat wel een week overheen. Die moet je dan weer ophalen op het postkantoor. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:00. |