![]() |
@live.com emailadres
Ik wilde net ff een account aanmaken bij windows live.. als vervanging van mn hotmailadres. Alleen als je je nu aanmeldt detecteert dat ding op de een of andere manier dat ik uit Nederland kom en geeft die als enige optie @live.nl, terwijl ik graag @live.com wil hebben... Weet iemand hoe ik dit kan omzeilen? Of op een directe link naar de amerikaanse versie?
Het gaat om deze site waar je alleen @live.nl kunt kiezen: https://signup.live.com/newuser.aspx...ollrs=04&lic=1 (Bij google hebben ze ook zoiets, dat je alleen maar zoekt in nederlandse sites etc.. maar hier kun je gewoon bij opties kiezen dat ie gewoon de standaard google gebruikt om het zo te zeggen) |
Zal vast wel ergens kunnen, als je ff tijdelijk de standaard taal van je browsers op engels zet. (zie instellingen van de browser)
|
Als ik probeer een nieuw account aan te maken kan ik alleen maar @hotmail.com kiezen :confused:
|
Doe het volgende:
Tja, zelf kon ik niet eerder met het antwoord komen, omdat ik te lui was om ff zelf te zoeken. |
Of gewoon engelse XP hebben zoals mij
|
Citaat:
|
Citaat:
En verder wat Roos zegt. |
neem dan gewoon gmail :o
|
fuck het is nog steeds niet gelukt...
met mozilla en opera werkte het ook niet (die heb ik allebei standaard al in t engels), en als je zocht waren er wel wat manieren. bijvoorbeeld een code in je adresbalk nadat je op signup had geklikt, maar die werkten niet bij mij. wat trouwens een beetje raar is, zelfs de @live.nl staat er niet meer bij :s? zouden ze bij microsoft gewoon dingen veranderd hebben dat het niet werkt? |
Voor .nl kan je bij liveside terecht, daar staan ook een aantal tips om een live.com te kunnen bemachtigen.
Offtopic: En anders kan je nog altijd een google-account koppelen aan een live-id, zodat je met je googleaccount in kan loggen op msn. Zelf vind ik de extra functies/opties wat je bij een googleaccount krijgt (gmail, igoogle, persoonlijke maps, enz) veel leuker/beter/intressanter dan een wat je bij een hotmail/live account krijgt |
lijkt erop dat microsoft de signups heeft stilgezet voor @live, behalve voor de @live.nl email... er was een methode om die te omzeilen, maar die werkt ook niet meer.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:31. |