![]() |
Berichtgeving v/d PM's bovenaan de pagina
Als ik het goed heb kunnen er 500 PM's in je box? (weet t niet zeker)
Op dit moment staat er "Je hebt in totaal xxx berichten, waarvan x ongelezen" Is het niet handiger om er iets te laten staan als: Je hebt in totaal xxx berichten, waarvan x ongelezen, je hebt nog plaats voor xxx berichten OF Je hebt int totaal xxx/500 berichten, waarvan x ongelezen OF Je hebt in totaal xxx berichten, waarvan x ongelezen, in totaal kun je 500 berichten hebben? Het totaal aantal berichten dat je kunt hebben is nl. een beetje onduidelijk. En het is maar een kleine aanpassing. |
In de nieuwe software is het aangepast. Daar krijg je 't volgende bericht:
"Inbox bevat 1 berichten. Je hebt 2 berichten bewaard, van de totaal 2000 toegestane." |
Is 2000 een fictief aantal? :p
|
Citaat:
|
Ik vond het al apart dat je je vorige post kon plaatsen. :p
|
Over PM's gesproken: waarom kan je je eigen PM's niet previewen en je posts in een topic wel? :(
|
Citaat:
|
wat is previewen? :bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Pure nieuwsgierigheid, of is dat allemaal al geregeld :p edit: of mag ik mij als simpel lid niet met die zaken bemoeien :bloos: Moh ik ga dr wel vanuit dat jullie alles al goed hebben geregeld om fb/beheerder meets enzo hoor ;) |
Je mag alles vragen, je krijgt alleen niet overal antwoord op. :p
Ik denk dat de fb's hier niets over kunnen zeggen. Voor zover ik weet heeft niemand van het fb-team inzicht in de financiën en kosten van een forum. Het staat er en we maken er gebruik van, meer niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En wát veranderd er precies aan het forum :o
|
Alles, hij wordt paars!
|
Citaat:
Edit: er komt zelfs een functie in bij het inlogscherm waarmee je nog enorm hard mee zou kunnen kloten. |
Citaat:
|
Dat is al anderhalf jaar bekend. ;')
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als je iemand een bericht wilt sturen, en je doet dit niet door op het knopje 'info' te drukken bij een post van die persoon (of via naamzoek,) maar vanuit je inbox, moet je helemaal naar beneden scrollen om bij 'nieuw bericht' te komen. Als dat er 500 zijn, is dat niet handig.
|
oh idd ja :|
|
Gewoon even op de 'end' toets drukken, et voila, je bent onderaan.
|
Citaat:
|
Kan er geen functie worden gemaakt dat je nooit iets in je outbox hebt?
Ja ik weet dat dat bij losse pm's wel kan maar ik ben lui :o |
waar is het testforum heen? :(
|
Op standaard-gratis-phpbb-forums is het mogelijk om een PM te editen zolang de ontvanger hem nog niet geopend heeft, gaat dat ook kunnen met de nieuwe software? Dat vind ik namelijk wel handig.
|
ik hoop dat het echt nog heel erg lang duurt voor de nieuwe forum software er is ik hou niet van verandering :(
|
|
Citaat:
|
Geen support voor handgeschreven berichten. :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
komt er wel een shortkey om bij priveberichten inbox te komen? ;x;x
als je in een subforum zit though, niet bij de index ;x edit: met internet explorer dus ;x edit2: godver niet in klassieke weergave op naar de nieuwe dan maar :"( |
kan het weer zo worden dat als je een topic gelezen hebt, dat ie donker wordt, zodat je niet voor niets dingen opniew leest :p?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:04. |